دومین قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو +اسامی برندگان

امروز (۱۲ مرداد ۹۹) قرعه کشی مرحله دوم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو که شامل پژو ۲۰۶ تیپ ۵، دنا، سمند ال ایکس، ۲۰۶ صندوق دار و پارس بنزینی است با حضور مسئولان وزارت صمت و این شرکت خودرو سازی برگزار شد.

نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو


بیشتر بخوانید:  

قرعه کشی سایپا در طرح پیش فروش مشارکتی+اسامی برندگان


اخبار اقتصادیگفتنی است، در برنامه فروش فوق العاده  ایران خودرو  به منظور حذف واسطه گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت‌هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در ۴۸ ماهه اخیر از ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال در خانوار، دارا بودن سن حداقل ۱۸ سال و ارایه گواهی نامه رانندگی لحاظ شده است.

 قرعه کشی ایران خودرو امروز

در مجموع ۹۸۶ هزار ‌ و ۵۲۵ نفر ثبت نام کردند که در این طرح ۱۴ هزار نفر ظرفیت وجود دارد که همزمان  ۱۴ هزار رزرو هم در نظر گرفته شده است.

در ادامه تعداد متقاضیان و ظرفیت موجود برای هر دستگاه خودرو را به همراه زمان تحویل آن به تفکیک مدل مختلف خودروها مشاهده می کنید:

پژو ۲۰۶

تعداد متقاضیان 

۲۲۵ هزار و ۸۸ نفر

ظرفیت خودرو

۲ هزار و ۳۵۰ دستگاه

سمند ال ایکس

تعداد متقاضیان

۱۱۱ هزار و ۲۲۱ نفر

ظرفیت خودرو

۳ هزار ‌و ۶۵۰ دستگاه

پژو ۲۰۶ اس دی

تعداد متقاضیان

۱۶۲ هزار و ‌۸۳۶ نفر

ظرفیت خودرو

۴ هزار دستگاه

پژو پارس

تعداد متقاضیان

۲۱۱ هزار و ۷۶۹ نفر

ظرفیت خودرو

۳ هزار دستگاه

دنا

تعداد متقاضیان

۲۷۵ هزار و ۶۱۱ نفر

ظرفیت خودرو

یک هزار دستگاه

 

در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور حذف واسطه گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت‌هایی مانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در ۴۸ ماهه اخیر از ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال در خانوار، دارا بودن سن حداقل ۱۸ سال و ارایه گواهی نامه رانندگی لحاظ شده است.

در این طرح، پنج محصول پر متقاضی ایران خودرو شامل پژو ۲۰۶ تیپ 5، دنا ، سمند ال ایکس، ۲۰۶ صندوق دار و پارس بنزینی با قیمت قطعی عرضه می‌شود. این شرکت خودرو سازی ۱۵ هزار تعهد ایجاد شده در مرحله نخست فروش فوق العاده را، پیش از موعد تحویل خودرو‌ها اجرا کرده و مرحله دوم فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه شب گذشته به پایان رسید.

اسامی برندگان دومین قرعه کشی ایران خودرو

بابک رحمانی، معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو گفت: دومین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو از 9 مردادماه به مدت سه روز با عرضه پنج محصول و با ظرفیت 14 هزار دستگاه خودرو از طریق سایت فروش ایران خودرو صورت گرفت.

وی ادامه داد: بیش از 980 هزار نفر در این مرحله برای ثبت نام اقدام کردند که 14 هزار نفر از آنان در مراسم قرعه کشی انتخاب شدند. با هماهنگی صورت گرفته، در این مرحله تعداد متقاضیان ذخیره برابر با منتخبان بود تا در صورت انصراف نفرات اصلی، از این لیست استفاده شود. 

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو گفت: با توجه به تاکید کمیته خودروی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت در ثبت نام خانواده‌های فاقد خودرو در این طرح، اسامی منتخبان برای صحه گذاری اطلاعات اظهار شده، به نهادهای ذیربط ارسال شد تا پس از آن، نتایج اعلام عمومی شود.

مشخصات پذیرفته شدگان نهایی در دومین طرح فروش فوق العاده، ظرف سه روز آینده در سایت فروش  ایران خودرو  به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

منتخبان نهایی سه روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه قطعی خودرو اقدام کنند. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، خودرو در زمان حداکثر سه ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

 

حجم ویدیو: 54.91M | مدت زمان ویدیو: 00:26:28