قیمت خرید کولرگازی اجنرال و ال جی

در واقع همه ما در مورد کالاهای ژاپنی به ویژه کولر گازی اطلاعات کافی داریم و می دانیم این برندهای ژاپنی در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد. همه ی ما به خوبی این موضوع را می دانیم که کیفیت یک محصول ژاپنی خیلی بالاست و طول عمر خیلی خوبی دارد. پس به همین خاطر اکثرا ترجیح می دهیم که با مقداری هزینه بیشتر، یک کالای ژاپنی بخریم تا مدت زمان طولانی از آن استفاده کنیم. این امر در مورد کولر گازی نیز صدق می کند. افرادی که به دنبال یک کولر گازی بادوام، کم مصرف و عالی هستند با انتخاب کردن یک مارک ژاپنی می توانند همه ی این موارد را در اختیار داشته باشند.

یکی از بهترین و عالی ترین برندهای تولید کننده کولر گازی در سطح جهان کولر گازی اجنرال است که در ایران نیز یکی از پرفروش ترین و بهترین برندها است و حرف اول را می زند. این برند معتبر در زمینه تهیه کولرگازی در حدود ۶۰ سال سابقه دارد. شرکت اجنرال با استفاده از نیروهای متخصص و تجربه غنی در زمینه تهیه و ساخت کولر گازی توانسته به عنوان یکی از بهترین برندها در بازارهای جهانی و ایران جایگاه خود را بدست بیاورد.

دلایل محبوبیت کولر گازی اجنرال

در واقع اولین برندی که توانست کولر گازی خود را به منطقه خاورمیانه صادر کند برند اجنرال بود. همه ی ما می دانیم که خاورمیانه و بخصوص ایران، یک منطقه گرم و کاملا بیابانی است و دمای هوا گاهی اوقات به بالای پنجاه درجه سانتی گراد نیز می رسد. در این دمای بالا بیشتر کولرگازی ها جوابگو نیستند و احتمال آسیب دیدن آن ها بسیار زیاد است. ولی کولرگازی اجنرال به خاطر تکنولوژی منحصر به فردی که دارد در دمای بیشتر از پنجاه درجه سانتی گراد نیز به خوبی کار می کند و دچار آسیب دیدگی نمی شود.

جالب است بدانید که این برند معتبر کولر گازی مراکز تحقیقاتی مختلفی در تمام دنیا دارد و در آمریکا نیز دارای طرفداران زیادی است و یکی از کم مصرف ترین و بهترین کولرگازی در بازار ایران به حساب می آید.

یکی از مهمترین مسائلی که شاید موجب منصرف شدن اکثر مردم از خرید کولر گازی شود مصرف زیاد برق است. در واقع برای بیشتر افراد هزینه ابتدایی خرید کولرگازی زیاد مهم نیست و فقط به فکر بالا رفتن میزان برق مصرفی محل کار و یا خانه هستند. در حالی که به صورت قطعی می توان گفت که برند اجنرال توانسته با استفاده از فناوری روز دنیا عالی ترین و بهترین کولرگازی های بادوام و کم مصرف را تولید و به بازار عرضه کند. این مدل خیلی کم مصرف است و بعضی از مدل های آن از رده انرژی++A برخوردار هستند. با این وجود اگر بخواهیم مصرف برق و آب کولرهای آبی را در نظر بگیریم می بینیم که مصرف آن ها نسبت به مصرف برق این مدل کولر گازی خیلی بیشتر است. پس افرادی که به فکر کاهش میزان برق مصرفی محل کار و یا منزل خود هستند بهتر است به جای استفاده از کولر آبی حتما از کولرگازی اجنرال استفاده کنند.

کولرگازی اجنرال ساخت کدام کشور است؟

کولر گازی اجنرال

در واقع همه ی ما کولرگازی اجنرال را با برند ژاپنی می شناسیم و بارها ذکر می کنیم که این محصول ساخت ژاپن است. ولی در زمان خرید متوجه می شویم که روی آن ساخت کشور تایلند درج شده است. احتمال دارد که فکر کنید این مدل موجود در بازار تقلبی است در حالی که اینطور نیست. دلیل این مساله آن است که یکی از مهمترین مراکز تحقیقاتی این برند در تایلند قرار دارد و همه ی کولرگازی های آن در این کشور تهیه و مونتاژ می شود. در واقع همه قطعات ساخت کولر گازی اجنرال در ژاپن طراحی و ساخته می شوند ولی اسمبل یا مونتاژ آن در تایلند انجام می شود تا هزینه های تولید تا حدودی کاهش پیدا کند. پس اگر هنگام خرید کولر گازی با نوشته Assemble in Thailand روبرو شدید نگران تقلبی بودن آن نباشید.

چرا باید کولرگازی اجنرال را انتخاب کنیم؟

کولرگازی اجنرال دارای ویژگی های منحصر بفردی است که باعث محبوبیت و انتخاب آن شده است. این ویژگی ها عبارتند از:

۱-کولرگازی اجنرال یکی از پرفروش ترین و بهترین کولرگازی در حال حاضر بازار ایران به حساب می آید.

۲-جز کم مصرف ترین کولرگازی های دنیا به حساب می آید.

۳-این برند برای شرایط آب و هوایی ایران بسیار مناسب است.

۴-اجنرال دارای حدود ۶۰ سال سابقه در زمینه تولید و ساخت کولر گازی است.

۵-کولرگازی اجنرال دارای تنوع خیلی زیادی در تولید انواع مدل ها می باشد.

۶-قدرت سرمایشی و دوام این کولرهای گازی بسیار عالی است.

مواردی که در حین خرید کولرگازی اجنرال باید در نظر داشته باشیم

هنگام خرید کولرگازی اجنرال باید یک سری نکات را در نظر داشته باشیم که بعضی از آنها عبارتند از:

۱-کمپرسور کولرگازی های جنرال ساخت کشور ژاپن است به همین دلیل از قدرت، دوام و کیفیت بسیار بالای برخوردار است.

۲-امروزه در سطح بازار مدل های تقلبی اجنرال خیلی زیاد شده است. پس در هنگام خرید باید خیلی دقت کنید و از فروشگاه های معتبر آن را خریداری کنید.

۳-این کولرگازی دارای کمپرسورهای متعدد با ظرفیت های مختلف است. به همین دلیل باید حتما بر مبنای محیط و فضای آن بهترین مدل را انتخاب کنید. بعضی اوقات انتخاب ظرفیت بیشتر از نیاز، سبب اصطکاک بیشتر، بالا رفتن مصرف برق و پرداخت هزینه بیشتر می شود. پس بهتر است در انتخاب خود خیلی دقت کنید.

۴-اجنرال نسبت به سایر کولرهای گازی دارای قیمت نسبتا زیادی است. ولی به خاطر دوام بیشتر و مصرف برق کمتر، بسیار مقرون به صرفه است.

چرا کولرگازی اجنرال را پیشنهاد می کنیم؟

کولر گازی ال جی

همه ی ما بعد از یک روز سخت کاری و گرمای طاقت فرسا نیاز به آرامش و راحتی در محیط خانه داریم. ولی اگر محیط خانه از یک سیستم تهویه مطبوع هوا برخوردار نباشد به این آرامش دست پیدا نمی کنیم. پس سیستم تهویه هوا در واقع بخش مهمی از تنظیم و آرامش محیط خانه است. شرکت های ساخت کولرگازی سعی کرده اند که در روزهای گرم سال این آرامش و آسایش را برای خانواده ها فراهم کنند. کولرگازی با توجه به ویژگی های بارز و مهمی که دارد این آرامش را برای خانواده ها به ارمغان می آورد. این ویژگی های بارز عبارتند از:

-راندمان و کارایی فوق العاده

کولرگازی اجنرال به خاطر کارایی فوق العاده و راندمان بالا خیلی محبوب است، این محصول نه تنها باعث خنکی خانه شما در روزهای گرم می شود بلکه در بلند مدت موجب صرفه جویی و کاهش هزینه های شما می شود. احتمالا بارها از اطرافیان و دوستان خود شنیده اید که کولرگازی آن ها بسیار پرمصرف است و باید هزینه های زیادی بابت مصرف انرژی پرداخت کنند، ولی با استفاده از کولرگازی اجنرال می توانید در مصرف انرژی تا حدودی صرفه جویی کنید.

-قابل اعتماد و مطمئن

شرکت اجنرال همه محصولات خود را با کیفیت و دقت بسیار بالا تهیه و تولید کرده است و برای استفاده در مدت زمان طولانی مقاوم می باشند. این شرکت برای تهیه و ساخت یک محصول زمان زیادی را اختصاص می دهد، آنها حتی داکت اسپلیت و کولرگازی های ساخته شده را درون محفظه های یخ قرار می دهند تا از کارایی آنها در نامناسب ترین شرایط جوی نیز آگاه شوند. این شرکت محصولاتی را تهیه می کند که مشتریان از داشتن همچین محصولی احساس رضایت کنند. کولرهای گازی اجنرال تقریبا بیست سال ماندگاری و دوام دارند و در این زمان تقریبی دارای کاهش کارایی نمی شوند.

-قیمت ایده آل و مناسب

در مقابل سایر سیستم های تهویه مطبوع، این برند کولرگازی دارای قیمت مناسب و ایده آل است. همین ویژگی این محصول باعث شده که خانواده ها به خرید آن رغبت بیشتری داشته باشند.

روش های تشخیص کولرگازی اجنرال اصل از تقلبی

امروزه شاهد هجوم کالاهای قاچاق تقلبی به مرزهای کشور هستیم که بیشتر آن ها کولر گازی هستند. احتمالا این مساله در ظاهر خوشایند باشد ولی اگر کلی نگر باشیم متوجه می شویم که با خرید این کالاها نه تنها سود نکرده ایم احتمال دارد دچار ضرر هم شده باشیم. افراد با توجه به چند نکته می توانند محصول اصلی را از تقلبی تشخیص دهند.

-یکی از آسانترین راه های تشخیص کولرگازی اصلی از تقلبی توجه کردن به برچسب فنی محصول است. معمولا بر روی تمام محصولات برچسب فنی زده می شود و بر روی آن اطلاعات کامل محصول درج می شود. موقع مشاهده این برچسب به اطلاعاتی مانند نوع گازی مصرفی و آمپر ورودی محصول توجه کنید تا بتوانید به اصالت محصول پی ببرید.

-برای تشخیص اینورتر بودن کولرهای گازی اجنرال دقت کنید که عبارت Inverter بر روی پنل دستگاه به هیچ عنوان حک نشده باشد. در صورت درج شدن این عبارت کالا تقلبی است. همچنین آمپر کولرهای معمولی ۱۲ آمپر و آمپر کولر گازی ۲/۳ آمپر است. انواع گاز استفاده شده در کمپرسورهای اینورتر باید از نوع R410 باشد.

-نکته دیگری که در تشخیص اصل و تقلبی بودن کولرگازی اجنرال بسیار اهمیت دارد توجه کردن به آرم آن است. البته همانطور که در جریان هستید امروزه نه تنها در ساخت این محصول بلکه در تمام محصولات دیگر این امر مشهود است که محصولات چینی پیشرفت زیادی در این زمینه داشته اند و توانسته اند برای هر نوع برندی نمونه مشابه آن را تولید می کنند. کولرگازی اجنرال در تایلند و هند ساخته و مونتاژ می شوند ولی کاملا ژاپنی هستند. از طریق طراحی برند محصول، مدل طراحی محصول و کشور تولید شده به آسانی به اصل بودن محصول و یا تقلبی بودن آن پی ببرید.

-معمولا همه ی ما هنگام خرید کولرگازی اجنرال با دغدغه تقلبی یا اصلی بودن آن روبرو می شویم. ولی با خرید کردن از نمایندگی های معتبر علاوه بر مطمئن بودن از خرید خود می توانید از گارانتی محصول و خدمات پس از فروش نیز بهره مند شوید.

-موقع خرید کولر گازی اجنرال حتما به سریال آن توجه کنید. این سریال نباید به هیچ عنوان مخدوش شده باشد و حتما باید دارای شماره پلاک و سریال و برچسب هولوگرام باشد.

قیمت کولرگازی

معرفی کولرگازی ال جی

از دیگر شرکت های معتبر و بزرگ تولید کولر گازی در سطح دنیا شرکت ال جی است.

تولید بیشتر از دوازده میلیون دستگاه کولرگازی در طول سال، بازاریابی دقیق، بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، بهینه سازی این کالاها به خاطر کم شدن هزینه و به صرفه بودن آن ها و سایر دلایل دیگر سبب شده که کولر گازی ال جی تقریبا بیست درصد از کل فروش کولرگازی را در بازارهای سطح دنیا از آن خود کند.

دلایل استقبال از کولرگازی ال جی در ایران

در حال حاضر یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای کولرگازی در ایران ال جی است. زیبایی و تنوع محصول، تجدید طراحی محصولات و تولید مدل های به روز در هر سال، خدمات پس از فروش و گارانتی، نصب رایگان در همه شهرهای کشور، تبلیغات و بازاریابی گسترده و تنوع زیاد این برند از مهمترین دلایل استقبال زیاد مصرف کنندگان از برند کولرگازی ال جی در دیگر کشورها و ایران است.

انواع مدل های کولرگازی ال جی

در واقع کولرهای گازی ال جی را می توان به خاطر برخورداری از تکنولوژی اینورتر، محل نصب (پنجره ای، دیواری، ایستاده بودن اسپلیت یا کاستی) و نوع کمپرسور دسته بندی کرد. پرطرفدارترین نوع مدل های آن عبارتند از:

-کولرگازی ال جی مدل نکست پلاس

این مدل کولرگازی دارای ویژگی های بارزی است که آن را به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین مدل کولرگازی ال جی تبدیل کرده است. این ویژگی ها عبارتند از:

۱-عملکرد کم صدا

۲-قابلیت شناسایی موقعیت مکانی و فعالیت مصرف کننده

۳-دارا بودن تکنولوژی های هوشمند مانند حسگر هوشمند و اسکن هوشمند

۴-استفاده از تکنولوژی اینورتر و به تبع آن کم شدن شصت درصدی مصرف انرژی

۵-استفاده از تکنولوژی اسمارت اسکن که حدود سیزده درصد در کاهش مصرف انرژی تاثیر دارد

-کولرگازی ال جی مدل نکست تایتان

کولرگازی ال جی مدل نکست تایتان دارای ویژگی های مهم زیر است:

۱-دارای قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش

۲-مجهز به کیت اینورتر

۳-مجهز به سیستم های اکتیو انرژی کنترل

۴-مجهز به کمپرسور روتاری های دوال

۵-دارای کامفورت ایر و Good Sleep و همچنین پرتاب باد ده متری و چهار جهته

-کولر گازی ال جی مدل آرت کول

این مدل کولرگازی ال جی نیز مانند مدل های دیگر آن دارای ویژگی های منحصر به فردی است که بعضی از آن ها عبارتند از:

۱-دارای حالت خواب عمیق

۲-مصرف بهینه

۳-برچسب انرژی A

4-مجهز به فیلترهای چهارگانه

۵-مجهز به فناوری گلدفین

۶-مجهز به سیستم پلاسمستر و پرتاب باد چهار جهته

قیمت‌ کولر گازی

قیمت کولرگازی با توجه به برند و مدل آن متفاوت است پس بهتر است قبل از اقدام به خرید در مورد تمام برندها و مدل های آن اطلاعاتی را بدست بیاورید تا در هنگام خرید سردرگم نشوید و بتوانید بهترین گزینه را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای خرید کولر گازی میتوانید به سایت ما به نشانی https://coolergazy.com مراجعه نمایید.