بهترین مدلهای کولر گازی ال جی و اجنرال کدامند ؟ بانه انتخاب

ویژگی‌های کولرگازی ال جی 30000 

افرادی که کولرگازی خریداری می‌کنند، برحسب نیاز فضای زندگی خود این خرید را انجام می‌دهند. مثلاً برخی افراد فقط به درصد خنک‌کنندگی کولر توجه دارند، برخی تنها به متراژی که قرار است کولر آن را خنک کند و برخی دیگر به منطقه جغرافیای و آب‌وهوای محل زندگی خود توجه ویژه دارند و باتوجه‌به میزان گرم بودن هوا اقدام به خرید کولرگازی می‌کنند.

 

1

این‌ها معیارهای درستی است، اما علاوه بر این موارد بهتر است به خود کولر و ویژگی‌های آن نیز دقت کافی داشته باشید. در ادامه این ویژگی‌ها را برای شما شرح خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

کولر گازی ال جی یکی از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی محصول شرکت ال جی است. مدل این دستگاه از طرف کمپانی ال جی «LG NEXT TITAN NT307SK3» معرفی شده است. این کولرگازی، نسل جدید از کولرهای گازی است که از سیستم اینورتر بهره‌مند شده‌اند و این سیستم به‌صرفه جویی در مصرف برق تا 60 درصد کمک خواهد کرد و هزینه برق را تا 60 درصد کاهش می‌دهد.

کولرگازی 30000 ال جی از تکنولوژی «Fast Cooling» استفاده می‌کند که این تکنولوژی در هنگام استفاده از کولر به شما این امکان را می‌دهد تا محیط زندگی خود را به‌سرعت خنک کنید. علاوه بر ویژگی‌های گفته شده، این کولرگازی ویژگی تولید صدای کم نیز دارد که به کاربر اجازه می‌دهد به‌راحتی در محلی که کولر نصب شده است، استراحت کند.

کولرگازی 30 هزار ال جی قابلیت پرتاب باد تا ده متر را دارد. همچنین هوای پرتاب شده را به چهار جهت منتقل می‌کند و باعث می‌شود که در نقطه‌ای که قرار دارید، از باد خنک کولر لذت ببرید. در آخر می‌توان به ویژگی حالت خواب عمیق «Sleep mode» و فیلتر پلاس مستر آیونایزر «Plasm aster FILTER» اشاره کرد.

2

 

طراحی و ساخت کولرگازی 30 هزار ال جی

ال جی همیشه محصولاتش را با سبکی جذاب طراحی و تولید می‌کند و این طراحی نه‌تنها در کولرهای گازی کمپانی ال جی پدیدار است، بلکه در محصولات دیگر آن نیز به چشم می‌خورد. ال جی از این بابت توانسته است مشتریان خود را راضی نگه دارد.

این کمپانی خوش‌ذوق با همین سبک و سیاق حرفه‌ای در طراحی، مدلی را ارائه کرده است که جزو مدل‌های زیبارو محسوب می‌شود و نصب آن در خانه شما می‌تواند به‌صورت خارق‌العاده‌ای، ظاهر دکوراسیون منزل را تحت تأثیر خود قرار دهد. این مدل همان کولرگازی ال جی NT307SK3 می‌باشد که مکعب مستطیل شکل است.

خود شرکت ال جی نام این طراحی بی‌نظیر راsmooth flowing curved design» » گذاشته است. به دلیل طراحی هوشمندانه این محصول، سطح جلویی پنل در هنگام قرارگیری بر روی دیوار به‌صورت سه‌گوش دیده می‌شود و رنگ بدنه این محصول سفید است. کولرگازی ال جی 30 هزار دارای یک نمایشگر بر روی بدنه است.

این نمایشگر به‌گونه‌ای طراحی شده است که در هنگام خاموش بودن کولر مخفی است و دیده نمی‌شود و به‌محض روشن شدن کولر، نمایشگر نمایان می‌شود. در سطح جلوی کولر دریچه‌هایی تعبیه شده است و زمانی که کولر روشن می‌شود، این دریچه‌ها باز می‌شوند. در قسمت بالایی یونیت داخلی نیز فیلترهایی قرار گرفته‌اند که وظیفه تصفیه هوا و جذب گردوغبار را برعهده دارند.

 واحد داخلی باتوجه‌به ظرفیت بالای کولر، اندازه‌ای جمع‌وجور دارد که به‌آسانی حمل می‌شود و حتی حمل و نصب آن به‌تنهایی امکان‌پذیر می‌باشد.  همان‌طور که دیگر کولرهای گازی از یونیت خارجی و داخلی بهره برده‌اند، کولرگازی ال جی 30000 نیز دارای یونیت داخلی و خارجی می‌باشد. یونیت خارجی قطعات داخلی مانند کمپرسور، کندانسور، فن، اواپراتور و غیره را پشتیبانی می‌کند و وزن آن به نسبت یونیت داخلی بیشتر است.

 این پنل باید در بیرون از محیط قرار گیرد، زیرا عملکرد آن به‌گونه‌ای است که اگر سیستم را بررسی حالت سرمایشی قرار دهیم از یونیت خارجی هوای گرم خارج می‌شود و اگر بر روی حالت گرمایشی قرار دهیم این عملکرد برعکس است. شاید به این فکر کنید که پنل خارجی ممکن است در معرض بادوباران و گردوغبار قرار گیرد و دچار خوردگی و فرسایش شود، اما به شما مژده می‌دهیم که نگران این موضوع نباشید.

کمپانی ال جی مانند همیشه در این مورد هم فکر هوشمندانه‌ای کرده است و پره‌هایی در قسمت خارجی کندانسور قرار داده است که در برابر فرسایش و خوردگی مقاوم هستند. اگر قصد خرید این محصول را دارید ما با اطمینان می‌گوییم خیال شما از بابت قسمت خارجی کولرگازی راحت باشد، زیرا این واحد ضد فرسایش است.

کارایی و قدرت خنک‌کنندگی

در ابتدا بهتر است بدانید که کمپرسور کولر گازی 30000 ال جی NT307SK3 از نوع روتاریRotary است و همچنین گاز مبردی که در این کمپرسور استفاده می‌شود از نوع R410A می‌باشد. این گاز با محیط‌زیست و لایه ازون بسیار سازگار است و اثر مخربی بر محیط‌زیست ندارد.

شاید برای شما سؤال باشد که این کولرگازی با این میزان ظرفیت را بهتر است در چه مقدار ابعاد و متراژی به کار ببریم؟ باید بگوییم که کولرهای گازی با ظرفیت 30000 ، برای متراژ 70 تا 90 مترمربع می‌توانند مناسب و کافی باشند.

کولرگازی‌هایی که با امکانات بیشتر ساخته شده‌اند، می‌توانند برای کاربر کارایی بیشتری نیز داشته باشند. به‌عنوان‌مثال یکی از این امکانات را می‌توان سیستم اینورتر نام برد که در کنار آنکه یک کولرگازی کم‌مصرف برای شما به ارمغان می‌آورد، به خنک شدن سریع هوای محیط نیز کمک می‌کند و همچنین تا ده متر پرتاب باد دارد که همه نقاط محیط از جمله نقاط دور را خنک می‌کند.  

رتبه انرژی کولر گازی 30000 ال جی  B است. با این گرید انرژی به نسبت رتبه‌های A بازهم جای هیچ‌گونه نگرانی در مورد مصرف برق نیست و با این رتبه انرژی هم می‌توانید استفاده از یک دستگاه کم‌مصرف را تجربه کنید.

اگر در هنگام مصرف کولرگازی تمایل به دیدن مقدار انرژی مصرفی هستید، می‌توانید دکمه نشانگر انرژی «Energy Display» را بر روی ریموت کنترل فشار دهید. با فشردن این دکمه میزان مصرف انرژی را که بر روی نمایشگر پنل نمایش داده می‌شود را مشاهده خواهید کرد.

یکی دیگر از امکانات این کولرگازی، وجود فناوری پیشرفته «Comfort Sleep» یا حالت خواب می‌باشد. اگر تمایل به استراحت دارید و نگران سرمای شدید کولرگازی هستید با این فناوری خیال شما آسوده باشد، زیرا با قراردادن کولرگازی بر روی حالت خواب دیگر وزش مستقیم باد را نخواهید داشت. همچنین این سیستم بر روی هفت ساعت تنظیم می‌شود و حالت وزش باد مانند نسیمی خواهد بود که برای شما نه‌تنها آزاردهنده نیست، بلکه لذت‌بخش نیز می‌باشد.

3

 

دیگر ویژگی‌های کولر 30000 ال جی

یکی دیگر از ویژگی‌های این کولر، وجود فناوری تمیزکنندة خودکار «Auto Cleaning» است. با وجود این فناوری، رشد و تکثیر باکتری‌ها متوقف می‌شود، مبدل حرارتی از کپک‌های قارچی درامان است، بوی نامطبوع پنل درونی از بین خواهد رفت و محیطی پاک و سالم خواهید داشت.

 فیلتر پلاس مستر آیونایزر در محصولات ال جی شاهکاری دیگر است که وجود این محصولات را برای کاربران هیجان‌انگیز می‌کند. بیش از 3 میلیون یون توسط این فیلتر تولید می‌شود و وظیفه این یون‌ها مقابله با ویروس و باکتری‌ها و همچنین عوامل و ذرات حساسیت‌زا می‌باشد. همچنین این فیلتر وسایل منزل را یونیزه می‌کند و سلامت را به شما و منزلتان هدیه می‌دهد.

 فیلتر دیگری در این کولرگازی به کار برده شده است که قابلیت ازبین‌بردن ذرات تا قطر بیش از 3 میکرون را دارد، این فیلترM Filter 3 نام دارد.

خرید کولرگازی ال جی و اجنرال با ارسال به سراسر کشور از بانه

باتوجه‌به ویژگی‌هایی که گفته شد اگر قصد خرید کولر گازی اجنرال یا کولر گازی ال جی و سایر بندهای معتبر دیگر را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب (banehentekhab.com) مراجعه کرده و سفارش خود را پس از اطلاع از قیمت‌ کولر گازی روز ثبت نمایید.