خرید عینک طبی در شیراز و فاکتورهای مهم در رابطه با آن

بینایی سنجی در شیراز از جمله فعالیت هایی است که توسط مرکز ماهان اپتیک به انجام می رسد. در ادامه خدمات این مرکز را به شما معرفی می کنیم اما قبل از معرفی لازم است تا با حوزه بینایی سنجی آشناتر گردیم.

  • بینایی سنجی چه تعریفی دارد؟

بینایی سنجی علمی در حوزه مراقبت از چشم است. تمامی فعالیت های این حوزه توسط یک تکنسین با عنوان اپتومتریست به انجام می رسند. گفتنی است که حوزه کاری اپتومتریست با حوزه کاری چشم پزشک متفاوت است. به همین دلیل اگر فردی مشکلات بینایی داشته باشد بهتر است در وهله ی اول به اپتومتریست مراجعه نماید. این فرد عیوب انکساری، اختلالات دید و... را تشخیص می دهد و چنانچه مشکلات فرد فراتر از این عیوب باشند وی را به چشم پزشک ارجاع خواهد داد.

  • چه زمانی لازم است تا فرد به مرکز بینایی سنجی در شیراز مراجعه نماید؟

1 اگر جدیدا حس می کنید که نوشته ها و مخصوصا نوشته هایی که در فاصله ی دور از شما قرار دارند را به وضوح نمی بینید.

2 اگر در زمان خواندن نوشته های نزدیک مشکل دارید و باید کتاب یا روزنامه را در فاصله ی معینی قرار دهید.

3 چنانچه دچار انحراف چشم می شوید حتما لازم است یک متخصص شما را ویزیت کند. اگر در شهر شیراز ساکن هستید می توانید به  بینایی سنجی ماهان مراجعه نمایید.

4 اگر در زمان نگاه کردن به تلویزیون یا بعد از استفاده از کامپیوتر و یا تلفن همراه چشمانتان دچار سوزش می شود و یا اشک می آید و یا احساس خارش مزمن دارید این نشانه را جدی بگیرید و به بینایی سنجی مراجعه نمایید.

5 اگر سردرد دارید و با بستن چشم ها سردردتان تسکین می یابد لازم است تا یک نوبت بینایی سنجی بگیرید.

6 حساسیت به نور های طبیعی و غیر طبیعی نشان دهنده ی یک مشکل جدی است

با این تفاسیر دیگر فرقی نمی کند که شما چند ساله هستید. افراد در هر سنی ممکن است دچار ضعف بینایی شوند.  مشکلات بینایی را حتما با یک بینایی سنج در میان بگذارید. اگر در شهر شیراز ساکنید به بینایی سنجی ماهان مراجعه بفرمایید.

 

بعد از مراجعه به بینایی سنجی باید چه کاری انجام داد؟

چنانچه مشکل شما عیوب انکساری چشم باشد قطعا اپتومتریست برایتان عینک تجویز می کند. لذا باید به مرکز فروش عدسی و عینک مراجعه کرده و عینک سفارش دهید.

 

21

                                       در زمان خرید عینک طبی باید به چه نکاتی توجه شود؟

 

در زمان خرید عینک طبی در شیراز باید به چه نکاتی توجه شود؟

انتخاب عینک پروسه سختی ندارد اما لازم است تا پیش از خریدن، به بعضی از نکات فکر کنید، به بعضی از سوالات پاسخ دهید و در نهایت با دقت انتخاب نمایید.

در طول روز قرار است چند ساعت از عینک استفاده نمایید؟

مد نظر قرار دادن این موضوع در زمان خرید عینک طبی در شیراز خیلی مهم است چون اگر قرار باشد مدت زمان کوتاهی عینک را بر روی چشم قرار دهید احتمالا با فریم های سنگین کنار خواهید آمد اما اگر قرار باشد مدت طولانی تری عینک را بر روی صورت (بینی) بگذارید بهتر است تا از فکر خرید فریم سنگین خارج شوید.

حوزه ی فعالیت شما چیست؟

حوزه فعالیت موضوع مهم دیگری است که بایستی در زمان خرید عینک طبی در شیراز به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

توضیح آنکه بعضی از مشاغل یا بعضی از فعالیت ها به پوشش خاصی نیاز دارند. انجام دادن ورزش سنگین، با آب سروکار داشتن و... از جمله مسائلی هستند که بایستی پیش از خرید عینک راجع به آنها به خوبی فکر شود. چون این فاکتورها بر روی نوع عینک و حتی نوع عدسی که سفارش می دهید تاثیر مستقیم می گذارند. گفتنی است که اگر ایده ای در اینباره ندارید میتوانید از اطرافیانتان که حوزه فعالیت شان مشابه با شماست الهام بگیرید و بعد از نتیجه گیری به مرکز عرضه عینک مراجعه کنید.

زیبایی و شکیل بودن چقدر برایتان مهم است؟

عینک جزو وسایلی است که علاوه بر کاربرد پزشکی به بخشی از پوشش افراد نیز تبدیل می شود. با این حال اگر در کنار کاربرد به فکر زیبایی هم هستید بایستی مبلغ بیشتری برای خرید عینک خرج کنید. همچنین می توانید سری به برندها زده و عینک مارک دار بخرید. با این تفاسیر حتما یادتان باشد که در زمان خرید عینک طبی در شیراز به زیبایی و شکیل بودن توجه نمایید.

چهره شما به کدامین شکل هندسی شبیه تر است؟

احتمالا با این مقوله آشنایی داشته باشید. پس لازم است که در زمان خرید عینک طبی در شیراز به خوبی به آن توجه نمایید.

در همین باره لازم به ذکر است که هر آیتمی به تعداد معدودی از افراد بیشتر می آید. عینک نیز جزو آیتم هایی است که خرید آن تماما به سلیقه و علاقه شما بستگی ندارد و برای خرید آن حتما باید فرم صورت تان را بشناسید. به عنوان مثال عینک مربعی برای افرادی که چهره ی گرد دارند مناسب تر است و در سوی دیگر عینک های گرد به افرادی که چهره زاویه دار دارند بیشتر می آید.

 

 آیا به فلز خاصی حساسیت دارید؟

فلزاتی چون تیتانیوم و آلومینیوم ممکن است حساسیت زا باشند. از اینرو اگر بار اول است که عینک می خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید. و زمانی که برای خرید عینک طبی در شیراز مراجعه می کنید آن را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

 

برای خرید عینک طبی در شیراز باید به کجا مراجعه کرد؟

ماهان اپتیک یا عینک ماهان از جمله مراکز معتبر ساخت و فروش عینک است که شما برای انجام کلیه خدمات مرتبط می توانید به یکی از شعبه های عینک ماهان واقع در میدان اطلسی، درمانگاه فرهنگیان و شعبه بصیر مراجعه نمایید.  همچنین می توانید به سایت آنها سر زده و خریدتان را به شیوه آنلاین به انجام برسانید.

 

سایت ماهان اپتیک mahan-optic.ir چه خدماتی را ارائه می دهد؟

  • ارائه و فروش فریم عینک
  • ارائه و فروش عینک آفتابی زنانه و مردانه
  • ارائه و فروش لنزهای تماسی رنگی و طبی
  • ارائه و فروش عدسی عینک
  • تجویز و فیت لنزهای سخت و اسکلرال مخصوص افراد دارای قوزقرنیه

 

22

نتیجه گیری:

  • بینایی سنجی از جمله فعالیت هایی است که توسط مرکز ماهان اپتیک به انجام می رسد
  • اگر جدیدا حس می کنید که نوشته ها و مخصوصا نوشته هایی که در فاصله ی دور از شما قرار دارند را به وضوح نمی بینید لازم است به بینایی سنجی ماهان مراجعه نمایید.
  • لازم است تا پیش از خرید عینک طبی در شیراز ، به بعضی از نکات فکر کنید، به بعضی از سوالات پاسخ دهید و در نهایت با دقت انتخاب نمایید.
  • ماهان اپتیک یا عینک ماهان از جمله مراکز معتبر ساخت و فروش عینک است که شما برای انجام کلیه خدمات مرتبط می توانید به آنجا مراجعه نمایید.