با مراکز خرید کیش، خلیج آبی ایران آشنا شوید

اگر عازم جزیره زیبا و دلنشین کیش هستید، رفتن به مراکز خرید کیش یکی از مهمترین مسائل به ویژه مسئله خانم ها است. در سفر به کیش این موضوع مهمتر شده، زیرا بهترین و معروف ترین برندهای دنیا در آنجا مغازه داشته و به قیمت های مناسب اجناس به فروش می رسند.

در نتیجه نظر ما این است که قبل از سفر به کیش، برنامه ریزی های لازم جهت بازدید از مراکز خرید را یادداشت کنید تا بتوانید زمان بیشتر در این مجموعه ها گشت بزنید و از یک خرید جانانه لذت ببرید.

در این مقاله ما شما را با بهترین مراکز خرید کیش  در تور های کیش آشنا خواهیم کرد.

مرکز خرید سارینا 1

به گزارش سفر باتو ، مرکز خرید سارینا کیش، یکی از معروف ترین و پررفت و آمدترین مجموعه های جزیره کیش بوده که از نظر مخاطبان مکانی جذاب برای خرید سوغاتی است. یکی از مهمترین وجه تمایز آن با دیگر مراکز خرید کیش، نزدیک بودن آن به مجموعه پردیس و دو هتل داریوش و ارم است. پس با این اوصاف اگر در این دو هتل اقامت داشته باشید؛ به راحتی می توانید به خرید نیز بپردازید. مسیر دسترسی این این مرکز بسیار راحت بوده که با رفتن به بلوار خیام به آنجا خواهید رسید.

مرکز خرید دامون

مجموعه دامون دیگر مجموعه جالب و شلوغ و جزء مشهورترین مراکز خرید کیش است که از 98 بخش تجاری و 10 قسمت خدماتی تشکیل شده است. پیشنهاد ما برای کسانی که می خواهند یک صبح تا شب به خرید و گردش در مغازه ها بپردازند؛ مرکز خرید دامون است. چرا؟ چون در آن با انواع مغازه های لوازم آرایشی بهداشتی، طلا و زیور آلات، مواد غذایی و هر گونه لباسی که بخواهید مواجه خواهید شد.

لازم به ذکر است که، در طبقه دوم مرکز خرید دامون یک پیست اسکیت روی یخ است ساخته شده است که می توانید اوقات خوشی را برای خود و خانوادتان رقم بزنید. این مکان در خیابان وصال کیش واقع است که دسترسی به آنجا بسیار آسان است.

بازار پردیس شعبه 1 و 2

خوب حالا میرسیم به مکانی بازار طور. برخی افراد دوست دارند مکانی که از آن خرید می کنند شبیه بازار باشد و حالت سنتی خود را حفظ کرده باشد. پس ما به شما یکی از معروف ترین بازارهای کیش به نام بازار پردیس را معرفی میکنیم. این بازار 12000 متر مربعی، هرچه به ذهنتان برسد را برای فروش گذاشته و کاری می کند دست خالی از آن بیرون نیایید. یکی از جذابیت های این بازار به این علت است که با کمک و مشاوره معماران فرانسوی ساخته شده و همین موضوع سالیانه جذب توریست و گردشگر زیادی دارد. بیشتر بخوانید: تفریحات آبی کیش در تور کیش

گفتنی است که این بازار همه نیازهای مسافران را پوشش داده و حتی پر از رستوران، کافه، چایخانه و کافی نت است. برای رفتن به این مکان باید به خیابان فردوسی و بلوار رازی بروید.

مرکز خرید مرجان کیش

اگر دنبال یکی از مجهزترین مراکز خرید کیش هستید، مرکز خرید مرجان انتخاب خوبی است. جذابیت این مکان به این علت است که در نزدیکی ساحل جزیره کیش واقع شده و شرایطی را ایجاد کرده که بعد از خستگی خرید به دیدن ساحل بروید.

این مکان تجاری، دارای یک آکواریوم بزرگ، آبنما و دیگر تفریحات بوده که پاسخگوی تمام نیازهای شما خواهد بود. فراموش نکنید که این مرکز خرید از 6 صبح تا 11 شب باز بوده و برای رفتن به آن باید به شرق جزیره روبروی پارک مرجان بروید.

مرکز خرید مروارید کیش

هنگام برنامه ریزی برای سفر، رفتن به مراکز خرید کیش یکی از مهمترین مسائل به ویژه خانم ها است. برخی آقایان نیز از خرید لذت می برند اما مطالعات نشان داده هیچ چیز به اندازه خرید حال خانم ها را خوب نمی کند و با خرید خستگی آنها در می رود. پس مرکز خرید مروارید برای شما بانوان عزیز مکانی دلنشین و هیجان انگیز خواهد بود. در اصل این مجموعه به بازارچه معروف است که هر قسمت آن نام به خصوصی دارد.

به گزارش سفر باتو ، در مروارید فروش انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر وسایل نیز موجود است که بعد خرید می توانید به رستوران های آنجا رفته و از خوردن غذایی لذیذ لذت ببرید.

مرکز خرید پارس خلیج فارس

حتی نام پارس خلیج فارس، ابهت این مجموعه را در بین مراکز خرید کیش به رخ کشیده و با شنیدن نام آن هر چه در دست دارید زمین می گذارید و به دیدن آن می روید. در این مکان شما با محصولاتی نظیر  لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، انواع پوشاک مواجه می شوید که برای تهیه سوغاتی هم جایی مناسب خواهد بود.

فقط این مرکز خرید مقداری با جاهای دیگر فرق داشته و زمان آن محدود است. مرکز خرید پارس خلیج فارس هر روز  از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب باز بوده و پذیرای توریست و گردشگران است.