فروش خرد و عمده انواع مواد شیمیایی افزودنی در فروشگاه اُشیم

دسته ای از مواد شیمایی وجود دارند که در تمامی صنایع دارای کاربرد هستند. این صنایع مختص به صنایع شیمیایی نمی باشد و در صنایع مواد غذایی, دارویی و حتی در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این دسته از مواد افزودنی ها هستند که به اجزا اصلی سازنده محصول نهایی اضافه می شوند تا ویژگی های خاصی به آن محصول القا نمایند. این ویژگی ها می تواند افزایش استحکام, افزایش انعطاف, شفافیت, کدری و غیره باشد. این دسته از مواد می توانند ریشه طبیعی و یا مصنوعی (سنتزی) داشته باشند و به صورت جامد و یا مایع مصرف شوند. اکثر مواد شیمیایی افزودنی در فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم موجود و آماده تحویل به مصرف کنندگان گرامی در مقیاس های خرد و عمده می باشد. خرید مواد شیمیایی افزودنی در فروشگاه اوشیم.

آشنایی با افزودنی های شیمیایی

همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد, مواد افزودنی, ترکیباتی هستند که به اجزا اصلی محصول اضافه می شوند و ویژگی ای در آن پدید می آورند. برای مثال در یک جا با استفاده از افزودنی ها کف بیشتر ایجاد می کنند. (شامپو ها و مواد شوینده) و در برخی محصولات با استفاده از افزونی ها از ایجاد کف جلوگیری می کنند. برخی دیگر از افزدونی ها جهت افزایش ماندگاری و برخی دیگر برای تثبیت رنگ محصول، اضافه می گردد. در برخی موارد از اضافه کردن این مواد برای به وجود آوردن رایحه و یا طعمی خاص در عطر ها و مواد خوراکی استفاده می شود.

یکی دیگر از نکات مهم در ارتباط با این دسته, منبع به دست آوردن این مواد است که برخی مانند صمغ عربی دارای ریشه طبیعی هستند و دیگری مانند متیل اتیل کتون پراکسید و هیدروکینون به صورت شیمیایی سنتز می شوند. (هیدروکینون در صنعت و در دیگ های بخار مورد استفاده قرار می گیر. زیرا خوردگی در سیستم های تولید بخار سبب ایجاد مشکلات فراوانی می شود. هیدروکینون با کم کردن میزان اکسیژن محلول در جریان های ورودی به بویلرها، سبب حل شدن این مشکل بزرگ می شود.)

 تمامی موارد ذکر شده چه با منابع طبیعی و چه غیر طبیعی در وبسایت فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم قابل سفارش و خریداری می باشند.

مواد افزودنی طیف وسیعی از مواد را شامل می شوند, برای مثال یک ماده افزودنی می تواند مایع و دیگری می تواند جامد باشد. این ماده می تواند جزو مواد شیمیایی آلی و یا معدنی باشد. این ماده افزودنی می تواند حتی یک اسید پودری نیز باشد.

مشخصات، قیمت و خرید هیدروکینون

هیدروکینون  که به اختصار (HQ) نمایش داده می شود؛ ماده ای بلوری و جامد، سفید رنگ و سوزنی شکل است که به طور عمده به عنوان بازدارنده در پلیمریزاسیون استفاده می شود. HQ همچنین در تولید پلی اتر اترکتونPEEK) ) نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نام های دیگر هیدروکینون عبارت اند از: ایدروچینون, کینول, 1،4-دی هیدروکسی بنزن, 1،4-هیدروکسی بنزن و بنزن-1،4-دیول و یا کینول، این ماده یک ترکیب آلی آروماتیک است که نوعی فنل مشتق شده از بنزن می باشد. هیدروکینون دارای دو گروه هیدروکسیل است که در یک موقعیت پارا نسبت به حلقه بنزن متصل شده است. مشتقات این ترکیب نیز با نام کلی "هیدروکینون" خوانده می شوند.

۵

هیدروکینون ماده حذف کننده رنگدانه است که در کرم ها استفاده می شود. مصرف آن بر روی پوست ممکن است باعث واکنش آلرژیک و افزایش حساسیت به آفتاب شود. از این افزودنی به عنوان یک ماده با مصرف خارجی، جهت سفید شدن پوست و کاهش رنگ تیره آن استفاده می شود. هیدروکینون در تعداد زیادی از کرم های سفید کننده پوست وجود دارد. همانطور که گفته شد استفاده از هیدروکینون به عنوان یک ماده روشن کننده می تواند موثر باشد ، همچنین می تواند سبب حساسیت پوست شود.

همانطور که گفته شد, مواد افزودنی می توانند ریشه طبیعی و یا سنتزی داشته باشند. برای مثال هیدروکینون به طور طبیعی در برگ درخت توت فرنگی ، گلابی و شاه توت دیده می شود که می توان با روش های عصاره گیری و اسانس گیری و جدا سازی به روش کروماتوگرافی آن را بدست آورد. همچنین هیدروکینون به صورت صنعتی از سه روش اصلی تولید می شود که یکی از این روش ها تجزیه اکسیداتیو دی ایزوپروپیل بنزن می باشد که پرکاربردترین روش فرآیند کومن در مکانیسم واکنش است و شامل دی آلکیلاسیون بنزن با پروپن جهت سنتز 1،4-دییزوپروپیل بنزن است. این ترکیب با هوا واکنش می دهد و بیس (هیدروپراکسید) را تولید می کند ، که از نظر ساختاری شبیه هیدروپراکسید کومن است و در مجاورت اسید, استون و هیدروکینون می دهد که امروزه اکثر هیدروکینون مصرفی و خرید و فروش شده به صورت صنعتی تولید شده است. مجموعه اُشیم این امکان را فراهم نموده است تا مصرف کنندگان این محصول، بتوانند این محصول را به صورت خرد و یا عمده از فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم تهیه نمایند و ماده ای با کیفیت بالا را وارد خط تولید خود نمایند.

برای خرید هیدروکینون می توانید به سایت اوشیم مراجعه نمایید.

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم

فروشگاه اُشیم, به عنوان جامع ترین فروشگاه آنلاین خرید مواد شیمیایی, تلاش کرده است تا با فراهم نمودن لیست کاملی از مواد شیمیایی, تا حد امکان رضایت خریدار و مصرف کنندگان این دسته از مواد را جلب نماید, لذا این مجموعه عرضه تمامی محصولات بیان شده در این مقاله را چه به صورت خرد و چه به صورت عمده فراهم ساخته است و تنها با چند کلیک و مشاوره با کارشناسان خبره این مجموعه, می توان ماده افزودنی مورد نیاز و یا سایر مواد شیمیایی مصرفی خود را از این فروشگاه تهیه نمود.

لازم به ذکر است که تنوع محصولات این فروشگاه بسیار بالا بوده و محدود به مواد افزودنی و یا فروش هیدروکینون نمی شود؛ بلکه ارائه انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی, اعم از پلاستی سایزر ها, , پلیمر ها, حلال ها, روغن ها, رزین ها مانند اپوکسی رزین, رزین پلی استر, رزین های فنولیک و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر, از افتخارات این مجموعه می باشد.

راه های ارتباطی فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم به منظور استعلام قیمت و خرید خرد و عمده انواع مواد افزودنی و سایر مواد شیمیایی به شرح زیر می باشد.

تلفن:  88446925-021 و 88428964-021          

موبایل: 09209091600

آدرس سایت: www.oshim.ir

رسانه های اجتماعی: @oshim.ir