آقای رئیس‌جمهور! شما را به سوگندی که خورده‌اید ارجاع می‌دهم

به دنبال تغییرات صورت گرفته در دولت که طی گزارشی کیهان به آن پرداخته و اعلام کرده بود« مسئله اصلی تغییر سیف و نوبخت نیست رویکرد اقتصادی دولت باید عوض شود» حامیان دولت نیز به این تغییرات واکنش نشان داده و آن را نمایشی خواندند.
سیده‌حمیده زرآبادی نماینده اصلاح‌طلب قزوین طی یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت : الحمدلله(!) مشکل فقط سخنگوی دولت بود که آن هم تغییر کرد!!! با این تدبیر هوشمندانه از فردا شاهد کاهش قیمت ارز، خودرو، طلا و...هستیم!!! آقای رئیس‌جمهور شما را به سوگندی که در پیشگاه ملت خورده‌اید ارجاع می‌دهم.
گفتنی است در هفته‌های گذشته روزنامه‌ها و چهره‌های متعدد حامی دولت خواستار تغییر در تیم اقتصادی دولت شده بودند بی‌آنکه به مشی اقتصادی آن بپردازند و از ضرورت تغییر این مشی اقتصادی سخن بگویند.
کیهان پس از تغییر سیف، رئیس ‌بانک مرکزی در گزارشی نوشت: «آنچه که در میانه اعلام استعفا و یا برکناری برخی مقامات دولتی از جمله روسای بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به آن پرداخته نمی‌شود آن است که مسئله اصلی سیف و یا نوبخت نیستند که با کناره‌گیری یا برکناری آنان مشکلات حل شود، رویکرد اقتصادی دولت باید عوض شود و طبیعی است که افراد تنها مهره‌هایی هستند که این رویکرد اقتصادی را اجرایی می‌سازند.»
به نظر می‌رسد امروز نمایشی بودن تغییرات در دولت صدای حامیان رئیس‌جمهور را نیز درآورده و نسبت به آن معترض ساخته است.