پیام وزیر اطلاعات به‌ مناسبت ۱۳ آبان

 حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات،  به‌ مناسبت فرارسیدن 13 آبان پیامی صادر کرد.

متن پیام وزیر اطلاعات به شرح ذیل است:

13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، یاد‌آور درایت و تدابیر  آگاهی بخش  و  دوراندیشانه حضرت امام‌خمینی (ره) به منظور رسوایی و بر ملا نمودن توطئه‌های شیطان بزرگ،‌امریکای جنایتکار است. اینک در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  جهانیان اذعان نموده‌اند که انقلاب به درجه‌ای از بلوغ و توانایی رسید‌ه که یک تنه ابهت پوشالی استکبار را فرو ریخته و ملت‌های مظلوم و تحت ستم را به حرکت‌های  آزادی‌ خواهانه رهنمون می‌گرداند، تا آنجا  که خیزش‌ها و جنبش‌های اسلامی یکی پس از دیگری با الهام از این  اقدام قهرمانانه به هماوردی و استکبار ستیزی بپا خیزند و با بهره‌مندی از اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)  بیداری ملت‌های اسلامی را رقم بزنند.

اینک مفتخریم که در سایه سار  تدابیر خردمندانه ی مقام معظم رهبری (حفظه الله) توانسته‌ایم موازنه‌های سست بنیان شیطان بزرگ را درهم ریخته و تعریفی نوین با تکیه بر ارزش‌های والای اسلامی به منصه‌ی ظهور بگذاریم.

امسال در شرایطی این روز تاریخی را گرامی می‌داریم که امریکای سلطه‌گر با تمام توان شیطانی و با بهره‌مندی از اعوان و انصار بی‌هویت و مزدور منطقه‌ای خود، این روز تاریخی را بعنوان آغاز تحمیل دور جدید تحریم‌های غیر انسانی و غیر حقوقی  قرار داده و با گستاخی و بی‌شرمی هر چه تمامتر کمر همت بر شکست این نظام الهی  و کینه توزی با مردم  همیشه در صحنه بسته است.

نظامی که  به مدت چهار دهه با اتکا بر خداوند قادر متعال، رهبری دوراندیش  و حمایت بی‌دریغ ملت قهرمان ایران اسلامی، مقابل گردن‌کشی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها، همچون کوهی سترگ، محکم و مقاوم ایستاده و یقیناً این دسیسه نیز همچون توطئه‌های قبل سرنوشتی جز شکست، رسوایی و سرافکندگی برای  دشمنان کینه توز در پی  نخواهد داشت.

اینجانب با گرامی داشت روز 13 آبان، سال‌روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالگرد تبعید حضرت امام خمینی (ره)  به ترکیه  و روز دانش آموز را  ارج نهاده، به روان پاک و پرفتوح  آن امام راحل، شهدای دانش آموز درود می‌فرستم و از درگاه خداوند منان  توفیق ادامه و پاسداری  راه شهدا  تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (حفظه الله) و موفقیت روز افزون ملت بزرگ ایران را آرزومندم.           

سید محمود علوی