هیئت نظارت توهین "نماینده سراوان" را بررسی می‌کند

محمد جواد جمالی، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 27آذر ) مجلس در جمع خبرنگاران توضیحاتی درباره نحوه ورود این هیئت به اتفاقات پیش آمده برای نماینده سراوان در گمرک ارایه کرد.

وی افزود: نماینده سراوان عنوان کرده که است که فیلم منتشر شده در فضای مجازی تنها مربوط به 30 ثانیه از آن اتفاقات است و همه موضوع را شامل نمی‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس ادامه داد: طبق اظهارات آقای درازهی، وی دقایقی معطل شده است که همین مسئله باعث عصبانی و تحریک شدن هر دو طرف و بیان جملاتی شد که در نهایت حراست حرکتی را انجام داد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اضافه کرد:‌ به دنبال این اتفاق در ابتدای جلسه علنی صبح، خیلی از نمایندگان به هیئت رئیسه اعتراض کردند. بنابراین از وی برای حضور در جلسه غیرعلنی دعوت شد تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

جمالی با بیان اینکه آقای لاریجانی تاکید داشت که حتما این موضوع مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: آقای دژپسند هم به دلیل اینکه مستقیم درگیر قضیه نبود، قرار شد آخرین مستندات و اطلاعات را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده مردم فسا در مجلس اضافه کرد: احتمالا عصر امروز جلسه‌ای با وزیر اقتصاد برگزار می‌کنیم که اگر نیاز باشد نماینده سراوان هم برای ارائه توضیحات دعوت می‌شود.