لزوم ایجاد سریع قرارگاه مقابله با آمریکا

به گزارش افکارنیوز، در تاریخ شانزدهم اوت ۲۰۱۸ برابر با ۲۵ مرداد ماه سال ۹۷ بود که کار گروه ویژه توسط وزارت امور خارجه آمریکا تشکیل گردید و برایان هوک توسط مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به ریاست این گروه برگزیده شد، این گروه که با هدف ظاهری بررسی روند خروج آمریکا از برجام تشکیل یافت در لایه پنهانی خود اهداف مهم تر و هدفمندی را تا بحال طراحی و اجرا کرده است .

افراد حاضر در این گروه از برایان هوک و خود پمپئو گرفته تا جان بولتون مشاور امنیتی ترامپ به جهت داشتن مواضع ضد ایرانی مشهور میباشند ، بطوری که برایان هوک پیش از این مشاور ارشد جان بولتون بوده و پمپئو وزیر خارجه نیز زمانی هم که نماینده کنگره آمریکا بوده از موافقین حمله به تاسیسات نظامی ایران بوده است.

با عنایت به ترکیب این اعضا و مطالعه مواضع افراطی آنان و همچنین تحت تاثیر بودن این افراد از لابی صهیونیزم میتوان دریافت که چه اقداماتی را در سر می پرورانند که نمونه بارز طراحی و خروجی این کار گروه ویژه شروط ۱۲ گانه آمریکا است برای به اصطلاح مذاکره .

این شروط دوازده گانه طوری طراحی شده اند که در اصل همان تسلیم محض را به ذهن انسان متبادر می سازد که هیج کدام قابلیت اجرایی نداشته و اصلا در شان ملت بزرگ ایران نیست که زیر بار چنین خفتی برود ضمن اینکه آرایش نظامی اخیر آمریکا در منطقه بیش،از گذشته لزوم ( ایجاد و راه اندازی سریع قرارگاه ویژه مقابله با آمریکا ) ضروری می نماید.

این قرار گاه که قاعدتا بایستی زیر نظر شورای عالی امنیت ملی تشکیل گردد باید به صورت هدفمند و سیستماتیک و با راهبرد مشخص تمام راهکارها ، اقدامات. پشتیبانی ها ی نرم افزاری و سخت افزاری را یک پارچه مدیریت نماید.

حتی در زمینه مصاحبه های مسئولین و ایجاد وحدت رویه در مناسبات سیاسی و امنیتی و اقتصادی نیز گام بردارد و اتحاد ملی در برابر دشمن مشترک را سرلوحه اهداف قرارگاه قرار دهد .

تا کنون به دلیل عدم مدیریت واحد آسیب های را متحمل شده ایم بعنوان مثال صدا و سیما در مصاحبه های اخیر از مردم عادی در مورد مذاکره و جنگ با آمریکا سوالاتی را مطرح کرده است در اصل ایجاد دو گانگی صلح و جنگ یا مذاکره یا تسلیم که از اهداف کار گروه ویژه آمریکاست و ما به دلیل نداشتن پختگی سیاسی لازم یا سهل انگاری عملا در بعضی موارد نا خودآگاه در میدان دشمپمپن بازی میکنیم .

در واقع باید برای مردم تبین شود که طرف مقابل اصلا اهل مذاکره نیست، که اگر بود به زیر میز مذاکره برجام نمی زد و از آن خارج نمی شد پس تنها راه حل خروج از بحران فعلی مقاومت ، اتحاد ملی، خود باوری ملی ، اعتماد و تقویت نیروی نظامی کشورمان میباشد تا دشمن را در صورت نیاز سر جای خود بنشاند.

نتیجه اینکه راه اندازی قرارگاه مقابله با آمریکا برای مسئولین ارشد از نان شب هم واجب تر است.

ولی اسماعیلی مدرس دانشگاه و مشاور سیاسی رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی