وابستگی دستگیرشدگان اغتشاشات به منافقین/ مشت محکم مردم بر دهان دشمنان

اخبار سیاسی- گران شدن بنزین باعث به وجود آمدن اتفاقاتی در کشور شد که رصد دقیق آن می تواند بسیار مفید باشد، به اعتقاد کارشناسان کشور هر چند سهمیه بندی و گران شدن بنزین راهکاری بود که باید اجرا می شد اما این موضوع می توانست به شکل بهتری ایجاد شود .

به گزارش افکارنیوز، اما هر چند مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم مطالباتی مهم و به جا و نگرانی آنها طبیعی بوده و دولت باید پاسخگو باشد و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید کردند صف مردم از آشوبگران جدا بوده است.

اینکه در خیابانها عده ای به اموال عمومی آسیب زده و بانکها و فروشگاهها را آتش زدند و حافظان امنیت کشور را به شهادت رساندند نشان می دهد این افراد مطالبه ای در باره بنزین نداشته اند بلکه مشکلشان وجود جمهوری اسلامی و به دنبال براندازی بوده اند.

از سوی دیگر رسانه های بیگانه به شکل شبانه روزی اعتراضات و آشوب ها را پوشش دادند تا مشخص شود تمام سرمایه خود را به کار گرفته اند که به مقاصد شوم خود برسند.

سالک  نماینده مجلس درباره حوادث این روزهای اخیر می گوید اخیرا رهبری در دیدار با فرماندهان نظامی ارتش اعلام کردند که فتنه ای جدید پیش رو است  و نیروهای مسلح باید آماده این مسئله باشند.

وی در ادامه افزود: بنابراین قرائنی که در فتنه 88 و 78 وجود دارد و در این میان ده سال زمان برده است؛ بالاخره آمریکا و اسرائیل در این مدت در حال طراحی فتنه‌های جدیدی بودند و بدون نقشه در میدان نیامدند.

وی تصریح کرد: اتفاقاتی که در لبنان و عراق اتفاق افتاده بود، مقدمه ای برای انجام اتفاقات در ایران بوده است، البته که مردم مطالباتی در بحث گرانی، تورم، بیکاری و...  داشتند که این حقوق به حق مردم است و باید نظام و دولت به این مطالبات پاسخ مثبت دهند؛ چرا که وقتی پاسخ مثبت داده نمی‌شود، دشمن از همین مسیر سوء استفاده می‌کند و بر موج اعتراضات سوار می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: وقتی که مردم صف خود را از اشرار جدا کردند، مشخص شدکه جریان از چه قرار است و الان کسانی که دستگیر شدند به نوعی ارتباط با منافقین و عناصر بیگانه دارند و آنها هم آموزش‌های لازم را در طول دو سال اخیر دیده بودند برای اینکه این اتفاقات را رقم بزنند؛ حالا شاید پیش بینی می‌کردند که برای دی ماه مقدمه انتخابات و 22 بهمن حرکتی را انجام دهند، اما اعلام گرانی بنزین بدون مطالعه زمان باعث شد؛که این سوژه را به دست اغتشاشگران بدهد و دولت در این زمینه باید پاسخگو باشد.

 سالک در پایان گفت: دولت باید در مقابل این همه خرابی که رخ داده پاسخ دهد و این مسئله ساده ای نیست که بخواهیم از آن عبور کنیم؛ علی‌رغم هشدارهایی که داده شده بود و مخالفت‌هایی که کارشناسان در این رابطه کرده بودند، این کار را انجام دادند و یک زمانی بود که کلید یک فتنه بزرگی را زد و  دولتمردان باید پاسخگوی این مسئله باشند.

اگر چه مردم در بسیاری از شهر های ایران پس از اتفاقات اخیر حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان دادند اما مطالبات اقتصادی و معیشتی آنها مطالبات به حق و جدی است، مردم پای نظام ایستاده و بارها این موضوع را ثابت کرده اند و حالا دولت باید جلوی هر نوگرانی بیشتر را بگیرد و رفاه را برای مردم به ارمغان آورد.

مصطفی حسینی