عدم اعطای وام ازدواج به متقاضیان بالای ۴۰ سال صحت ندارد

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد مسائل مربوط به این دو بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار سیاسی- وی افزود:‌در این جلسه نمایندگان از عدم تعادل و توازن بین بودجه بخش ورزش و بخش جوانان انتقادات و نقطه‌نظراتی را مطرح کردند و نسبت به این موضوع انتقاد داشتند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: سلطانی‌فر در این جلسه عنوان کرد که در سراسر کشور ۳۰۰ شرکت مشاوره برای جوانان تأسیس شده که نمایندگان در واکنش به این موضوع عنوان کردند که واقعاً ۳۰۰ مرکز برای این تعداد جوان بسیار اندک است.

لاجوردی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز نمایندگان در انتقاداتی نسبت به این صحبت رئیس جمهور که وام ازدواج به متقاضیان بالای ۴۰ سال و کمتراز ۱۸ سال تعلق نمی‌گیرد مطرح کردند که در واکنش به این انتقادات وزیر ورزش و جوانان از اساس این گفته رئیس جمهور را تکذیب کرد و گفت که رئیس جمهور اصلاً چنین صحبتی را مطرح نکرده است.

وی افزود: این اظهارنظر وزیر ورزش و جوانان با واکنش نمایندگان همراه شد و در نهایت وزیر عنوان کرد که چنین موضوعی در حد یک اعلام‌نظر بوده و ما چنین چیزی را تصویب نکرده‌ایم.