سریال های ماه رمضان 99+جزئیات و زمان پخش

سریال های ویژه ماه مبارک رمضان همواره مورد اقبال مردم می باشد و معمولا در این ماه مبارک موضوعات طنز و درام مذهبی در این سریال ها پرداخته می شود.

اخبار فرهنگ و هنر- صدا و سیما در ماه رمضان 99 نیز سعی کرده با پخش سریال در حوالی افطار و پس از آن اوقات فراغت مردم را پر کند.

زیرخاکی سریال ماه رمضان شبکه یک

سریال زیر خاکی

سریال زیرخاکی با بازی پژمان جمشیدی که در این سالهای اخیر توانسته خود را به عنوان یک بازیگر معرفی کند سریال طنزی است که از ساعت 22:15 هر شب در ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود.

اخیرا حواشی درباره سریال زیر خاکی به وجود آمد و خبری درج پیدا کرد که احتمالا سریال زیر خاکی از کنداکتور صدا و سیما کنار گذاشته می شود اما با توجه به پخش تیزر های سریال زیر خاکی از شبکه های مختلف احتمالا این سریال پخش خواهد شد.

جلیل سامان کارگردان سریال «زیرخاکی» است و تهیه کننده این سریال رضا نصیری‌نیا می باشد.

به جز پژمان جمشیدی در سریال زیر خاکی ، ژاله صامتی هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده٬ گوهر خیراندیش و... نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.نیز در این سریال بازی می کنند.

خلاصه داستان سریال زیرخاکی:

قصه این سریال درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود.

بچه مهندس 3 سریال ماه رمضان شبکه 2

سریال بچه مهندس 3

سریال بچه مهندس پیش از این دو فصل آن از شبکه دو سیما پخش شده و حالا این شبکه قصد دارد در ماه مبارک رمضان 99 سریال بچه مهندس 3 را در 35 قسمت پخش کند.

علی غفاری کارگردان بچه مهندس 3 می باشد و تهیه کننده این سریال سعید سعدی است و این سریال قرار است از ساعت 21 هر شب در ایام ماه رمضان از شبکه دو پخش شود.

خلاصه داستان بچه مهندس 3:

داستان این سریال در ادامه سریال بچه مهندس در دو فصل قبل و مربوط به دهه اخیر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی پسری به اسم جواد جوادی مطرح می‌شود و زندگی پسری را تصویر می‌کند که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می‌شود و…

سرباز سریال ماه رمضان شبکه سه

سریال سرباز

سریال سرباز قرار است هر شب بلافاصله بعد از اذان مغرب و در ساعت 20 و در زمان افطار از شبکه سه سیما در ماه رمضان 99 پخش شود.

هادی مقدم دوست کارگردان سریال سرباز است و جالب اینجاست این سریال در 50 قسمت ساخته شده و پخش آن پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان سریال سرباز آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشینکوی سربازان و رندانم چو شمع...

 «پدرپسری» سریال شبکه پنج در ماه رمضان

سریال پدر پسری

سریال پدر پسری به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی برای پخش از شبکه پنج سیما در ماه مبارک رمضان درنظر گرفته شده است. این سریال ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

سریال طنز «پدرپسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و به تهیه‌کنندگی رضا جودی درحال آماده سازی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه ۵ سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود.

همچنین در راستای احیای فرم‌های نمایشی جدید از جمله «سیتکام» (طنز موقعیت) این سریال اولین سیتکام در بین سریال‌های اخیر تلویزیون است.

تیم نویسندگی این سریال بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است، ضمن‌آنکه «پدر پسری» این روز‌ها با حضور بازیگرانی مانند مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری و یداله شادمانی درحال تصویر‌برداری است.