مربی خوانندگی عصر جدید کیست؟

حمیدرضا ترکاشوند خواننده و آهنگساز و مدرس خوانندگی است که این روزها با نام مربی خوانندگی عصر جدید او را می شناسیم.

سوابق و فعالیت ها مربی خوانندگی عصر جدید

اخبار چهره ها- ترکاشوند سالهاست که در زمینه موسیقی و آهنگسازی و خوانندگی فعالیت دارد و بطور حرفه ای از سال ۹۰ وارد صداوسیما شده و علاوه بر انتشار تک آهنگ ها، تیتراژ خوانی چند سریال و فیلم را نیز خوانده است از جمله تیتراژ سریال پایتخت و تیتراژ مسابقه دست فرمون و سریال تلویزیونی «سفر در خانه»، سریال تلویزیونی «زعفرانی» و سریال تلویزیونی «ناز و نیاز» فعالیت داشته است.

وی از فصل اول عصر جدید در مرحله فینال یکی از مربیان شرکت کنندگان در زمینه موسیقی و خوانندگی است که در فصل دوم نیز از مرحله مقدماتی و راستی آزمایی نیز همراه عوامل و احسان علیخانی است.

البته هنگام رای قرمز آریا عظیمی نژاد به شرکت کنندگان ،گاهی اعتراض هایی نیز به او میکند که این اعتراض در فصل اول عصر جدید به بحث تبدیل شد و انتشار ویدئویی از پشت صحنه برنامه عصر جدید و صحبت های تند مربی یکی از شرکت کننده ها با آریا عظیمی نژاد داور این برنامه با واکنش احسان علیخانی مواجه شد.

بعد از پخش قسمت ششم فصل اول عصر جدید و انتشار ویدئویی از پشت صحنه این قسمت برنامه حواشی زیادی در فضای مجازی شکل گرفت و خبرساز شد

صفحه اینستاگرام و شخصی وی با آیدی torkaash فعال است که میتوانید آهنگ ها و آثار جدید وی ،هم در کانال تلگرام و هم در پیج اینستا وی دنبال کنید، ما در زیر چند تصویر جدید از اینستای آقای ترکاش را منتشر کردیم

آثار موسیقی حمیدرضا ترکاشوند

سفر در خانه (سریال تلویزیونی)(۱۳۹۶)

زعفرانی (سریال تلویزیونی)(۱۳۹۵)

ناز و نیاز (سریال تلویزیونی)(۱۳۹۰)

هروبه به همراه امیرحسین مدرس

عبور

سفر

سریال پایتخت ۵