خط و نشان کاپیتان استقلال تاجیکستان برای پرسپولیس

 آلیشر ژلیلوف درباره صعود استقلال تاجیکستان از گروه A لیگ قهرمانان آسیا 2021 گفت: گروه بسیار دشواری داشتیم، اما خودمان را در هر مسابقه به‌خوبی نشان دادیم. به توانایی‌های‌مان برای موفقیت باور داشتیم و تمام توان خود را در زمین گذاشتیم. تجربه‌ای عالی برای ما بود و بسیار خوشحال هستیم که با صعود به مرحله حذفی، هیجان را میان هواداران و فوتبال تاجیکستان آوردیم.

وی درخصوص تقابل با الهلال و سبقت از این تیم با صدرنشینی گروه A خاطرنشان کرد: مقابل یکی از پُرافتخارترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم. پس از بازی اول که 3 بر یک شکست خوردیم، دستان خود را پایین نیاوردیم و با توان و تفکرات جدید وارد دومین مسابقه شدیم. دیدار برگشت برای ما فوق‌العاده شد و با شایستگی پیروز شدیم، این پیروزی نقشی بزرگ در صعود ما از گروه داشت.

خط و نشان کاپیتان استقلال تاجیکستان برای پرسپولیس

کاپیتان استقلال تاجیکستان در مورد مصاف با پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی تصریح کرد: به‌جدی‌ترین شکل آماده این مسابقه می‌شویم. احترام زیادی برای حریف خود قائل هستیم، اما از پرسپولیس نمی‌ترسیم. بازی خودمان را می‌کنیم و فقط برای پیروزی وارد زمین می‌شویم. فوتبال یک بازی قابل پیش‌بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است در زمین رخ دهد. پیش از این با صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در نخستین حضورمان تاریخ‌سازی کردیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا جای ممکن، به مراحل پایانی برسیم.

ژلیلوف با تمجید از تماشاگران تیم استقلال تاجیکستان خاطرنشان کرد: بهترین هواداران را داریم و آنها همیشه از تیم حمایت می‌کنند. آنها دوازدهمین بازیکن ما هستند و حمایت‌شان برای ما بسیار مهم است. از هواداران می‌خواهم به‌خاطر ما به ورزشگاه بیایند و اعضای تیم استقلال هم برای خوشحالی آنها، تمام تلاش خود را خواهند کرد.

بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از ساعت 19:30 روز سه‌شنبه هفته جاری، در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در شهر دوشنبه برگزار می شود.