محمد دادکان مدیر عامل پرسپولیس می شود

بعد از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گمانه زنی‌ها و شایعات برای جانشین سمیعی مطرح شد و اکنون شنیده می‌شود اگر شرایط اجازه بدهد این احتمال وجود دارد  محمد دادکان مدیریت سرخپوشان را برعهده می گیرد. 

دادکان سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و او به عنوان بازیکن، ۱۰۱ بار برای سرخپوشان  به میدان رفته‌ است و در این مدت در پست مدافع ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند.

محمد دادکان مدیر عامل پرسپولیس می شود

همچنین دادکان سابقه ریاست فدراسیون فوتبال،  معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی ، عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو کمیته لیگ حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد. 

بیوگرافی محمد حسین دادکان

محمد حسین دادکان (۱۳۳۳) معروف به محمد دادکان بازیکن سابق باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در سال‌های ۱۳۵۴ تا ۱۳۶۱ و همچنین رییس سابق فدراسیون فوتبال ایران می‌باشد.او اکنون استاد گروه فیزیولوژی ورزشی, دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی می باشد.

نام کامل : محمد حسین دادکان

زادروز : ۱۳۳۳ – ۲ فوریهٔ ۱۹۵۵

زادگاه : تهران، ایران

باشگاه کنونی : بازنشسته

پُست : مدافع

بیوگرافی محمد دادکان

وی ۱۰۱ بار برای تیم پرسپولیس به میدان رفته‌است و در این مدت در پست مدافع ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند. او در ۱۷ دی ۱۳۶۱ در بازی بین پرسپولیس و تاج تهران برای همیشه از بازیکنی فوتبال خداحافظی کرد.

او که در خصوص حذف تیم ملی امید از المپیک ۲۰۱۲ گفت:

    من متاسفم که می گویند مهدی تاج خاک خورده فوتبال است. او کدام خاک را در کدام فوتبال خورده؟ خاک خورده فوتبال امثال مناجاتی ها هستند.اتفاقا" در این فدراسیون، کفاشیان از خیلی از همکارانش جلوتر است.او را آوردند وگرنه نمی خواست به فوتبال بیاید. آقای علی آبادی باید بیاید جواب مردم را بدهد. خیانتی که او به فوتبال کرد را هیچکس نکرد!می خواست خودش رییس فدراسیون شود فیفا نگذاشت، رفت کفاشیان را آورد تا خودش همه کاره باشد!ما نباید دنبال مقصر باشیم. مقصر سیاسیونی هستند که وجاهت ورزشی ندارند.بگذارید مردم حرف بزنند.البته اینها سیاسی نیستند سیاهکار هستند!