شهر خودرو یتیم شد؟

ساعتی پیش عبدالله ارجائی شهردار جدید مشهد نشستی را با اهالی فوتبال خراسان برگزار کرد، نشستی که در آن چهره‌های فوتبالی همچون محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو ، محمد بابایی سرمربی تیم پیام خراسان و حسین بادامکی و قاسم زردکانلو از پیشکسوتان فوتبال خراسان حضور داشتند.

فصل گذشته و زمانی‌که مالکیت شهر خودرو به مشکل مالی برخورد کرد، شهرداری مشهد حمایت مالی خود را از شاگردان مهدی رحمتی انجام داد و اجازه فروپاشی نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر را نداد و هم‌چنین به رغم آن‌که علاقه‌ای به باشگاهداری نداشت، بودجه میلیاردی تیم فوتسال زنان لیگ برتری مشهد را هم به صورت کامل پرداخت و در رشته‌های دیگر هم کمک مالی قابل‌توجهی داشت.

شهر خودرو یتیم شد؟

اما شهردار جدید مشهد در نشست امروز خود با اشاره به مشکلات مالی که شهرداری با آن دست و پنجه نرم می‌کند، آب‌پاکی را روی دست فوتبالی‌های مشهد ریخت و اعلام کرد که در دوره جدید قرار نیست که شهرداری باشگاهداری کند و صرفا در حوزه ورزش قهرمانی تسهیل می‌کند.

ارجائی در اینباره گفت: آن‌چیزی که نیاز به توجه دارد، ساحت ورزش همگانی است که مدیریت شهری باید کمک کند و وظیفه دارد و تسهیل ورزش قهرمانی، اما کمک مستقیم خیر. ما باشگاهدار نیستیم و قانون این اجازه را به ما نمی‌دهد، ترجیح می‌دهیم به جای باشگاهداری و تیمداری به ساحت‌های دیگر ورزش کمک کنیم. اولویت امروز ما در شهر مشهد، بحث اقتصاد است.