شوک بزرگ به تیم ملی ایتالیا

جورجو کیه‌لینی دیدار اخیر یوونتوس در رقابت‌های سری آ برابر فیورنتینا را از دست داد. با این حال او به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شد اما روز دوشنبه به شکل جداگانه و انفرادی تمرین کرد.

در همین راستا و بر اساس گزارش هایی که در ایتالیا منتشر شده به نظر می‌رسد که جورجو کیه لینی دو دیدار حساس آتزوری در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برابر تیم های سوئیس و ایرلند شمالی را به دلیل آسیب دیدگی از دست خواهد داد.

شوک بزرگ به تیم ملی ایتالیا

در حالی دو بازی حساس و سرنوشت‌ساز پیش روی تیم روبرتو مانچینی خواهد بود که اخیراً مشخص شد لورنزو پلگرینی و نیکولو زانیولو نیز قادر به همراهی ایتالیا نخواهند بود. همچنین آنها چیرو ایموبیله را هم در این دو مسابقه مهم همراه خود نخواهد داشت. این در حالی است که گزارش‌هایی پیرامون احتمال غیبت لئوناردو بونوچی نیز به گوش می رسید اما نهایتاً به نظر می رسد که او کاملا آماده است.

وضعیت یکی دیگر از ستاره های کلیدی تیم ملی ایتالیا نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در واقع هنوز مشخص نیست که آیا نیکولو بارلا می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا خیر و قرار است طی امروز و فردا آزمایش های بیشتری در مورد او صورت بگیرد.