آخرین وضعیت مصدومیت وحید امیری| وحید امیری زیر تیغ جراحی؟

وحید امیری از بازیکنان محبوب نزد پرسپولیسی ها است. بازیکنی که به سخت کوشی و خوش اخلاقی مشهور می باشد. وحید امیری در بازی پرسپولیس و ذوب آهن دچار مصدومیت شد و همین مصدومیت وحید امیری باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده است.

مصدومیت وحید امیری به قدری نگران‌کننده بود که شب گذشته با آمبولانس از ورزشگاه فولادشهر به فرودگاه برده شد. 

لحظه مصدومیت وحید امیری

وحید امیری که به عنوان کاپیتان در بازی پرسپولیس و ذوب آهن حضور داشت و پس از دوران مصدومیت بازگشته بود در صحنه ای با بازیکن ذوب آهن برخورد داشت که در عکس زیر لحظه مصدومیت وحید امیری را مشاهده می کنید.

صحنه مصدومیت وحید امیری

ماجرای مصدومیت سابقه دار وحید امیری

در جریان بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی که در سئول برگزار شد، امیری با مصدومیت از ناحیه کمر روبه‌رو شد. او بعد از بازگشت به ایران از ناحیه مصدوم خود ام‌آرآی گرفت و مشخص شد که دیسک کمر این بازیکن بیرون زده و حتی همان زمان گفته شد که امیری باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد.

بعد از این مسئله، این بازیکن با چند پزشک متخصص مشورت کرد و درنهایت به او گفته شد که چون اولین‌بار است که چنین اتفاقی برای کمرش رخ داده بهتر است با این سرعت به دنبال جراحی نرود.

پزشکان متخصص به امیری گفتند که با سه هفته استراحت می‌تواند تمرینات خود را آغاز کند و پس از 6 هفته باز هم قادر است برای تیمش به میدان برود که البته این پروسه زمانی طی شد، اما شب گذشته و در جریان بازی با ذوب‌آهن، بر اثر یک فشار دوباره ناحیه مصدوم امیری عود کرد و باعث شد تا این بازیکن مجدداً دچار مصدومیت شود. در پی این مسئله قرار است امیری امروز ام‌آر‌آی بدهد و در صورتی که دیسک کمر او بیشتر از بار قبل بیرون زده باشد، او تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت که شاید همین امروز این اتفاق رخ بدهد.

وحید امیری جراحی می کند؟

البته اگر ام‌آرآی مشخص کند که مصدومیت امیری یک اسپاسم است، او بعد از چند روز استراحت قادر خواهد بود مجدداً تمرینات خود را آغاز کند، اما در صورتی که تصویربرداری از کمر امیری نشان دهد که دیسک او بیشتر از قبل بیرون زده، این بازیکن به صورت آندوسکوپی و لیزری مورد جراحی قرار خواهد گرفت تا بتواند هر چه زودتر شرایط خود را بهبود ببخشد.

آخرین وضعیت مصدومیت وحید امیری

وحید امیری به جام جهانی می رسد؟

در صورتی که امیری به صورت آندوسکوپی مورد جراحی قرار بگیرد، حداکثر سه ماه دور از فوتبال خواهد بود که در این صورت شایعه از دست دادن جام جهانی 2022 قطر واقعیت نخواهد داشت اما موضوع اصلی این است که در صورتی که امیری بخواهد جراحی کند یا اینکه شرایط او به گونه‌ای باشد که نیاز به استراحت لازم داشته باشد، این بازیکن قطعاً ادامه مسابقات در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

نکته جالب توجه در خصوص مصدومیت وحید امیری این است که این بازیکن امروز در تهران و برای جابجایی از آمبولانس استفاده می‌کند تا مبادا وضعیت مصدومیت او تشدید شود.