خبری خوش برای سرخابی ها/بازگشت وریا و سید جلال به تیم ملی؟

از روزی که سید جلال حسینی و وریا غفوری در لیست استند بای کی روش قرار گرفتند شوک بزرگی به هواداران فوتبال به ویژه سرخابی های پایتخت وارد شد.

سید جلال حسینی دفاع مطمئن کی روش از تیم ملی جدا شد و وریا غفوری آماده ترین بازیکن این روز های فوتبال تمرینات اختصاصی را با امید دعوت به تیم ملی فوتبال ادامه می دهد.

باز ی با ترکیه یک امتیاز مثبت برای فوتبال ما بود و از همه مهمتر اینکه یکی روش را کمی از خواب خرگوشی بیدار کرد.

اتوبانی به نام روزبه چشمی در میانه خط دفاعی جایی که قرار است رونالدو از آن عبور کند در باز ترکیه افتتاح شد و این زنگ خطری برای کی روش بودو سمت راست تیم ملی با وجود رامین رضائیان محلی برای تردد بدون عوارض مهاجمان حریف بود.

انتقاد های اخیر از لیست کی روش در محافل مختلف و حتی برخی از نمایندگان مجلس باعث شد در آخرین مصاحبه سر مربی تیم ملی فوتبال ایران یک جمله امیدوار کننده را به زبان بیاورد.

کی روش گفت: ما 4 بازیکن در لیست استند بای داریم که بنا بر دلایل لجستیکی نتوانستیم آنها را به ترکیه ببریم.

بگذریم که دلایل لجستیکی هنوز برای ما مفهوم نیست و بیشتر بازی با الفاظ است اما جای شکرش باقی است که کی روش هنوز راهی برای بازگشت سید جلال و وریا غفوری به تیم ملی باقی گذاشته است.

عملکرد روزبه چشمی و رامین رضائیان در این پست ها جواب نداد و مصاحبه کی روش دوباره امید را در سید فوتبال ایران و وریا غفوری مرد با تعصب استقلال زنده کرد.

شاید از میان این 2 بازیکن یکی به اردوی تیم ملی فوتبال بازگردد و احتمال اینکه هر دو هم بیایند زیاد است.

کی روش در آستانه یک تصمیم بزرگ قرار دارد یا باید روی حرف خود بایستد و یا تن به دعوت دوباره از سید جلال و رویا بدهد و مرد پرتغالی خوب می داند آنجا جام جهانی است و حریف روبروی ما اسپانیا و پرتغال است که به قول خودش رونالدو دارد و باید بتوانیم هم پای رونالدو پرواز کنیم.