توضیحات گرشاسبی درباره قیمت بلیت بازی پرسپولیس و کاشیما

حمیدرضا گرشاسبی درباره شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و در کل نیمه اول بد کار نکردیم اما در ادامه داور بازی را با سوت‌های اشتباهی که زد خراب کرد. متاسفانه داور چینی به سمت ژاپنی‌ها چربش داشت. اگرچه ما دنبال توجیه باخت نیستیم و اعتقادمان این است این باخت پایان کارمان نبود و بسیار امیدواریم در بازی برگشت با حمایت هواداران‌مان قهرمان آسیا شویم.

برانکو تلاش کرد روحیه تیم برگردد
وی با بیان اینکه بعد از بازی به دنبال بازگرداندن روحیه بازیکنان بوده‌اند، افزود: خیلی مهم است که بازیکنان روحیه خود را بازیافته و بسیار امیداور به بازی برگشت باشند. برانکو در همین راستا در هتل با بازیکنان صحبت‌های خیلی خوبی داشت و خواست که عزم خود را جزم کرده و در ورزشگاه آزادی و در حضور پرشور هواداران نتیجه لازم را مقابل کاشیما کسب کنیم.

به داوری اعتراض کردیم
گرشاسبی در پاسخ به این سوال که با توجه به قضاوت پر حرف و حدیث داور چینی آنها اعتراضی به نمایندگان AFC نداشتند، تصریح کرد: بله اتفاقا اعتراض‌مان را به گوش نمایندگان AFC رساندیم چرا که اشتباهات او تاثیرگذار بود. به آنها گفتیم هم گل دوم کاشیما آفساید بوده و هم اینکه داور باید بازیکن آنها را به خاطر خطا روی بشار که در زمین حریف تنها بود، اخراج می‌کرد. در هر صورت ما الان باید همه فکر و ذهن خود را روی بازی برگشت قرار دهیم تا انشالله در تهران جشن قهرمانی بگیریم.

برانکو گفت؛ ژاپنی‌ها با ترس و لرز بازی را شروع کردند
مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه صحبت‌های برانکو چقدر در روحیه بازیکنان تاثیر داشته است؟ عنوان کرد: برانکو به بازیکنان گفت؛ «ژاپنی‌ها بازی را در زمین خود با ترس و لرز آغاز کردند و علیپور می توانست همان دقایق ابتدایی دروازه‌شان را باز کند.طبیعی است که در ورزشگاه آزادی هم هراس زیادی از هواداران داشته باشند و باید طوری عمل کنید که آنها حتی نتوانند از محوطه هجده قدم زمین خود بیرون بیایند.» بعد از حرف‌های برانکو، بازیکنان هم‌قسم شدند تا این شکست را در تهران جبران کنند.

در تهران روزی به یادماندنی رقم می‌زنیم
وی در مورد برنامه‌های پرسپولیس در روز‌های آتی نیز یادآور شد: تیم امروز عازم دبی خواهد شد و فردا تا روز چهارشنبه تمرینات‌مان را در آنجا ادامه خواهیم داد. بعد از آن به تهران آمده و روز جمعه هم یک جلسه در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت. انشالله روز شنبه هم یک روز به یادماندنی در این ورزشگاه برای فوتبال ایران و پرسپولیس رقم بخورد.

قیمت بلیت بازی رفت 28 دلار بود
گرشاسبی در واکنش به خبرهایی که در مورد گرانی بلیت بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان مطرح شده و حتی امکان دارد بلیت این بازی به 300 هزار تومان هم برسد، گفت: در این مورد کمیته‌ای تشکیل شده و با در نظر گرفتن مسائل مختلف قیمت‌های بلیت بازی را مشخص خواهد کرد. آنچه مشخص است قیمت بلیت‌ جایگاه و روبروی آن متفاوت با همیشه است. در همین شهر کاشیما قیمت بلیت بازی 28 دلار بود که اتفاقا با استقبال خوب  هواداران ژاپنی هم مواجه شد. به هر صورت بازی فینال است و هزینه‌هایی زیادی برای میزبانی از میهمانان خارجی، مراسم افتتاحیه و اختتامیه در پی داشته است که قطعا هواداران هم این موضوع را درک خواهند کرد. هر چند که درآمد بلیت فروشی آنقدرها هم زیاد نیست که این هزینه‌ها را جبران کند. از این جهت که  60 درصد جایگاه را AFC خواسته است و می‌ماند سکوهای روبه‌روی جایگاه، پشت دروازه‌ها و طبقات بالا که درآمد آنچنانی از فروش بلیت‌های آن نخواهیم داشت. انشالله برای تعیین رقم بلیت همه جوانب را در نظر خواهیم گرفت و تماشاگران هم استقبال خیلی خوبی از این مسابقه خواهند داشت.