وقتی «فرهاد مجیدی» داغ می کند!

با اتمام هجدهمین دوره لیگ برتر سرمربی تیم فوتبال استقلال هنوز مشخص نشده بود و شنیده می‌شد که فرهاد مجیدی سرمربی موقت این تیم مسئولیت داشت تا بازیکنان مناسبی را برای استقلال انتخاب و به هیئت مدیره آبی پوشان معرفی کند.

اما در این بین شنیده می‌شد که مسئولان استقلال با سید محمد حسینی هافبک سال گذشته ذوب‌آهن اصفهان مذاکره کرده اند. پس از این موضوع نقل قول‌هایی از فرهاد مجیدی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مجیدی با انتقاد از پرویز مظلومی عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفته است: "وقتی با مظلومی صحبت کردم، موضوع مذاکره با سید محمد حسینی را مطرح کرد. چه کسی به شما اجازه مذاکره با بازیکنان را داده است؟ من اصلا حسینی را نمی‌خواستم، چون به درد تیم ما نمی‌خورد."

به هر حال سید محمد حسینی از ذوب‌آهن جدا شد و به سپاهان اصفهان پیوست و فرهاد مجیدی هم هدایت تیم ملی امید ایران را برعهده گرفت و حتی صحبت‌هایی مبنی بر استعفای مظلومی از کمیته فنی استقلال به گوش می‌رسد.

آبی‌پوشان با آمدن آندره‌آ استراماچونی سرمربی جدیدشان باید کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کنند و با بازیکنان مد نظر این مربی ایتالیایی مذاکره کنند.