اینکه برخی مربیان همیشه تیم دارند نشان از فوتبال کثیف است

سهراب بختیاری‌زاده در خصوص جدایی فرهاد مجیدی از تیم امید و اینکه آیا پیشنهادی به او برای کار در این تیم داده شده یا خیر، اظهار داشت: به من پیشنهادی نشده، اما پیش از این هم بار‌ها گفته‌ام که دیگر به تیم امید برنمی‌گردم.

اخبار ورزشی- وی افزود: با این حال به نظرم هر اتفاقی هم که قرار بوده در تیم امید رخ بدهد نباید مسائل رسانه‌ای می‌شد و باید داخل خانواده آن را حل می‌کردند. مجیدی دوست من است و برای او آرزوی موفقیت دارم. بدون شک این اتفاقات فرهاد را باتجربه‌تر می‌کند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره وضعیت این روز‌های فوتبال کشورمان گفت: در فوتبال ما وفاداری معنایی ندارد و همه به دنبال جای دیگران هستند. یکی از دلایل نرفتن تیم امید به المپیک همین بی برنامه بودن و حرفه‌ای نبودن فوتبال ما است. متاسفانه ۹۰ درصد مدیران فوتبالی ما تعصبی به فوتبال ندارند و این ورزش ابزاری شده تا برخی افراد به مقاصد شخصی خود دست پیدا کنند.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: ما فقط دنبال برگزاری فوتبال هستیم و به مسائل دیگر توجهی نمی‌کنیم. این فوتبال مظلوم است. اگر دوستان می‌خواهند با واقعیت فوتبال ما روبرو شوند، باید نگاهی به لیگ‌های ۲ و ۳ بیندازیم و تیم‌های پایه را ببینیم که چطور اداره می‌شوند دلال‌ها با این تیم‌ها چه می‌کنند. متاسفانه وضع این فوتبال خراب است و اگر همینطور ادامه دهیم خراب‌تر هم می‌شود.

وی در مورد اینکه چرا چند مربی هستند که همیشه تیم دارند، خاطرنشان کرد: این همان فوتبال کثیف و دلالی است. یک زمانی برخی از مربیان بودند، اما حالا کار به سرپرست و مدیرعامل هم کشیده شده است. زمانی به بازیکنان می‌گفتند باید سالم زندگی کنید، اما حالا باید به برخی مدیران و سرپرست‌ها هم بگویند دوستان سالم زندگی کنید با دلال‌ها همکاری نکنید و ... . فوتبال مظلوم و بدبخت است و همه در این رشته اظهارنظر می‌کنند. به نظرم تا زمانی که فوتبال سلامت کامل خود را به دست نیاورد و باشگاه‌ها درست اداره نشوند نباید انتظار پیشرفتی هم داشته باشیم.