تاکتیک های «نامجومطلق» برای بازی با پاختاکور

مجید نامجومطلق سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: پاختاکور تیم خوبی است و به خوبی آن را آنالیز کرده ایم. از نقاط ضعف و قوت پاختاکور استفاده می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

او افزود: هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم. خوشبختانه با توجه به اینکه به دلیل حذف الوحده در بازی اول تیم ما در شرایط بازی قرار نداشت، رفته رفته وضعیت استقلال بهتر شد.

مجید نامجومطلق گفت: اگر الوحده در مسابقات حضور داشت، شانس این را داشتیم که به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنیم و در مرحله بعد مقابل تیم بهتری قرار بگیریم.

سرمربی استقلال ادامه داد: از نیمه دوم بازی با الشرطه که تیم بسیار خوبی بود شرایط استقلال بهتر شد و با الاهلی هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم که امیدوارم تداوم داشته باشد. فردا وارد مرحله بعدی می‌شویم و باید این بازی یک برنده داشته باشد.

نامجو مطلق خاطرنشان کرد: قطعا برنامه ریزی‌های لازم را برای این شرایط انجام می‌دهیم. ۲ - ۳ بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی با پاختاکور برسند. با توجه به فشردگی بازی‌ها مقداری خستگی بین بازیکنان ما وجود دارد. باید در بحث ریکاوری با آن‌ها کار کنیم و از لحاظ روحی و روانی آن‌ها را بالا ببریم.

او تصریح کرد: با نشان دادن فیلم و آنالیز باید تاکتیک‌ها را به بچه‌ها بگوییم و برای بازی فردا از این موضوع استفاده می‌کنیم.

او درباره اینکه آیا بازیکنان خط حمله استقلال که سه بازیکن مهم این تیم هستند می‌توانند مقابل پاختاکور هم گلزنی کنند، پاسخ داد: سه بازیکن مهم نداریم بلکه ۲۵ بازیکن مهم داریم که همه آن‌ها نفرات خوب و سطح اولی هستند. کار گروهی و تیمی انجام می‌دهیم و تمام بازیکنان در موفقیت‌های استقلال نقش دارند.

سرمربی استقلال افزود: هرچند گل‌های استقلال توسط برخی از بازیکنان زده می‌شود، اما تمام نفرات ما جزو بهترین‌ها و تاثیرگذارترین‌ها هستند.

نامجو مطلق تصریح کرد: به عنوان مثال قبل از به ثمر رسیدن گل اول ما در دیدار با الاهلی دروازه بان من یک عکس العمل بسیار عالی انجام داد که این واکنش شرایطی ایجاد کرد تا در ادامه بتوانیم بازی را ببریم.

او ادامه داد: تمام شاگردانم در موفقیت‌ها نقش دارند و وقتی موفقیتی حاصل می‌شود مربوط به تمام مجموعه استقلال است.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا حاضر است بازیکنانش را به تیم‌های حاشیه خلیج فارس بفروشد، گفت: این بازیکنان با ما قرارداد دارند و در خدمت باشگاه استقلال هستند.