غزال نظر بازیگر نقش رها در سریال احضار +تصاویر

غزال نظر ، بازیگر خوش آتیه کشورمان می باشد . وی بازیگر نقش رها در سریال احضار   ساخته بهروز افخمی است.  وی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و تئاتر و وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده است.

بیوگرافی غزال نظر بازیگر نقش رها در سریال احضار

متولد اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۶ در تهران است. فعالیت بازیگری را از چهارده سالگی شروع کرد و خیلی زود توانست در سینما و تئاتر با سوپراستارهای سینما و تئاتر مثل استاد علی نصیریان و شهاب حسینی، هم بازی شود. نقش آفرینی در فیلم های تنگنا، مقیمان ناکجا، یک آرایش ساده و این اواخر، هزارتو، او را به فهرست هنرپیشه های خوش آتیه سینمای ایران تبدیل کرده است.

غزال نظر بازیگر نقش رها در سریال احضار +تصاویر

البته غزال نظر در سال نود و شش نیز با شهاب حسینی در فیلم سینمایی مقیمان ناکجا، هم باز شده بوده که توسط خود شهاب حسینی کارگردانی و تهیه کنندگی شد.

فیلم تئاتر «اعتراف» جایی است که تجربه بازیگری در کنار شهاب حسینی را به غزال نظر پیش از بازی در «هزارتو» داد. در این تئاتر، او فرصت بازی کردن با استاد علی نصیریان (برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ۹۷) را کسب کرد.

بازیگر نقش رها در احضار

شروع فعالیت هنری بازیگر رها سریال احضار

رها سریال احضار غزال نظر بازیگری‌ را از سن نوجوانی و از ۱۴ شروع کرده و در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نیز نقش آفرینی کرده است غزال نظر با توانایی و استعدادی که در بازیگری و عرصه هنر دارد، خیلی زود در بین بازیگران مطرح جای گرفت و اکنون یکی از هنرمندان باسابقه و نام‌ آشنای سینما تلویزیون و تئاتر می باشد.

فیلم شناسی غزال نظر بازیگر نقش رها در سریال احضار

تنگنا کارگردان علیرضا بذرافشان (۱۳۸۵)
مادر لر کارگردان جهانگیر الماسی
کشتی امید کارگردان مجتبی اسدی پور
تله فیلم که عشق آسان نمود اول کارگردان محمدرضا بیاتی (۱۳۸۷)
بازی شبانه کارگردان کاظم معصومی (۱۳۸۷)
سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد اپیزود نیمه پنهان کارگردان احمد معظمی
مقیمان ناکجا به کارگردانی شهاب حسینی (۱۳۹۶)
آینه شیطان کارگردان فرید ولی زاده (۱۳۹۷)
سریال بیابان عشق
فیلم هزارتو
فیلم سینمایی تا ده بشمار
تا ده بشمار
بی پولی