هومن حاجی عبدالهی از نقش شهرامِ لات در سریال «خوشنام» گفت

عوامل سریال رمضانی « خوشنام » که روی آنتن شبکه یک می‌رود، با حضور در سازمان صداوسیما، پاسخ‌گوی سوالات مخاطبان شدند و در نشستی مجزا درباره حضورشان در این مجموعه طنز توضیحاتی ارائه کردند.

از جمله مهمانان این نشست، هومن حاجی‌عبداللهی، بازیگر نقش شهرام در سریال «خوشنام» بود. او با اشاره به انتخاب شدنش برای این نقش توضیح داد: «تقریبا از یک سال و نیم گذشته که متن سریال را خواندم و به قصه علاقه‌مند شدم، خودم را در نقش شهرام دیدم و فرصت خوبی بود که باز هم از شخصیت پنگول (عروسک برنامه رنگین کمان) و رحمت (سریال پایتخت) فاصله بگیرم. بر اساس شناختی که از توانایی‌های خودم داشتم، شهرام را انتخاب کردم و پای انتخابم هم ایستادم. نقش شهرام برایم خیلی مهم و متفاوت بود و دوست داشتم لات ۱۴۰۱ را بازی کنم.»

وی در دفاع از این شخصیت گفت: «شهرام با زورگیرهای شرور و باج‌گیرهای قمه به دست تفاوت داشت. او لات جوانمرد بود. به نظرم شهرام در خانواده‌ای اصیل و آبرومند بزرگ شده‌ بود و برای همین ذات خوبی داشت. از این رو سعی کردم از شخصیت‌های لاتی که تیپ مشکی می‌زنند و خیلی لاتی صحبت می‌کنند، فاصله بگیرم و با همان دستمال یزدی که هم سفره نهارش است و هم مچ بند و دستمال دم دستش، شخصیت لاتی متفاوت را نشان دهم.»

هومن حاجی عبدالهی از نقش شهرامِ لات در سریال «خوشنام» گفت

حاجی عبدالهی با اشاره به تجربه حضور در سریال‌های ماه‌ رمضانی بیان کرد: «من پیش از این هم با سریال «پایتخت ۴» فضای مناسبتی را تجربه کرده‌ام و این بار هم این فرصت به من دست داد تا در این کار نفس‌گیر و شیرین میان مردم حضور داشته باشم.»

این بازیگر حضور در امور ارتباط با مخاطبان را تجربه خوبی دانست و گفت: «امروز مخاطبان با ذوق صحبت می‌کردند و می‌دیدم چقدر با این سریال و اجزای آن مانند محله قدیمی و خانواده‌های صمیمی و همدل هم‌ذات پنداری کرده‌اند.»