به هیچ وجه قصد خروج از لبنان را نداریم

«الی کوهن» وزیر انرژی رژیم اسرائیل، در گفت‌وگو با شبکه ۱۴ مدعی شد: 

ما قصدی برای تصرف کامل لبنان نداریم، اما به دنبال اعمال کنترل امنیتی بر تمامی نوار غزه هستیم.

اسرائیل در نهایت کنترل کامل بر سراسر نوار غزه را به دست خواهد گرفت و این موضوع بخشی از اهداف امنیتی این رژیم محسوب می‌شود.

 مسئله خروج از منطقه امنیتی لبنان در حال حاضر در دستور کار دولت اسرائیل قرار ندارد.

 حتی در صورت درخواست دونالد ترامپ برای عقب‌نشینی از این منطقه، اسرائیل با چنین درخواستی موافقت نخواهد کرد و پاسخ تل‌آویو «نه» خواهد بود.