تفریحات هیجان­انگیز کیش که باید تجربه کنید

جزیره زیبای کیش بعنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری داخل ایران، هم برای کسانی مناسب است که دوست دارند فقط در هتل بمانند و استراحت کنند، هم برای کسانی که دوست دارند بگردند و از دیدن جاذبه­های گردشگری شهر استفاده کنند و هم برای کسانی مناسب است که دوست دارند تفریحات مختلف را تجربه کنند.

این شهر علاوه بر تفریحات آبی متنوع مانند جت اسکی، غواصی، قایق­سواری، پاراسل و ...، تفریحات هیجان­انگیز دیگری نیز دارد که ما می­خواهیم در این مقاله به تعدادی از آنها اشاره کنیم. این مقاله را تا انتها بخوانید تا هر زمان قصد داشتید به جزیره کیش سفر کنید، با خرید ارزانترین بلیط هواپیما به مقصد این جزیره، این تفریحات هیجان­انگیز را تجربه کنید.

Untitled

شهربازی هایلند

یکی از تفریحات هیجان­انگیزی که در هر شهری که باشد، آدم­های زیادی را جذب خودش می­کند، شهربازی است. شهربازی هایلند کیش در قسمت شرقی این جزیره و داخل پارک شهر قرار گرفته است. داخل این شهربازی، وسایل بازی و سرگرمی­های مختلفی در نظر گرفته شده است که باعث می­شود این شهربازی برای بازه­های سنی مختلف، جذاب و هیجان­انگیز باشد. از سرگرمی­های داخل این شهربازی می­توان به چرخ و فلک، سفینه، سورتمه، رودخانه وحشی، شبیه­ساز تیراندازی و سینما هفت بعدی اشاره کرد. در این شهربازی امکانات دیگری مانند رستوران و کافی­شاپ نیز وجود دارد که می­توانید در آنجا غذا و نوشیدنی میل کنید.

کارتینگ

پیست کارتینگ جزیره کیش نیز در نزدیکی پارک شهر و در قسمت شرقی جزیره قرار گرفته است. اینجا مخصوص کسانی­ است که از سرعت لذت می­برند و دوست دارند سوار ماشین­های مخصوص این پیست شوند و هیجان خود را تخلیه کنند. این پیست با ۸۰۰ متر طول و ۷ متر عرض، بزرگترین پیست کارتینگ ایران و یکی از بزرگترین پیست­های کارتینگ خاورمیانه به حساب می­آید.

پارک آبی اوشن

این پارک آبی تماما روباز، در بخش جنوبی جزیره کیش و کنار جاده جهان ساخته شده و چشم­اندازی فوق­العاده به خلیج فارس دارد. در این پارک آبی وسایل مختلفی مانند دریاچه سونامی، رودخانه رفتینگ، سقوط آزاد و تونل­ها و سرسره­های آبی مختلف وجود دارد که باعث می­شود از تفریحات آبی اینجا در کنار خانواده، نهایت لذت را ببرید. از این پارک آبی تا فرودگاه کیش فاصله خیلی کمی وجود دارد.

سفر هوایی به کیش

هر زمان که تمایل داشتید به جزیره کیش سفری داشته باشید تا از این تفریحات هیجان انگیز لذت ببرید، می­توانید با خرید بلیط هواپیما از طریق اسنپ تریپ با بهترین قیمت، سفر خود را آغاز کنید. مثلا اگر ساکن شهر مشهد باشید، می­بایست وارد سایت اسنپ تریپ شوید و با جستجوی شهر خود بعنوان مبدا و کیش بعنوان مقصد و تعیین زمان پرواز، بلیط هواپیما مشهد کیش را خریداری نموده و هزینه آن را پرداخت نمایید. اسنپ تریپ تمامی خطوط هوایی داخل ایران را پوشش می­دهد و شما اگر بخواهید از کیش به هر جای دیگر، مثلا بندرعباس بروید، می­توانید براحتی بلیط هواپیما کیش بندرعباس را نیز از اسنپ تریپ خریداری کنید.