قالیشویی ممتاز در تهران

قالیشویی یکی از قدیمی‌ترین فعالیت‌ها یا شغل‌ها است. بسیاری از شرکت‌های قالیشویی در تهران از سال‌های گذشته در این صنعت حضور داشته‌اند و تجربه نسبتاً زیادی در این زمینه دارند. قالیشویی ‌امین اوغلی به عنوان اولین کارخانه قالیشویی در تهران است. این قالیشویی در سال ۱۳۶۰ موفق به دریافت پروانه کسب از اتحادیه قالیشویان تهران گردید.

خدمات قالیشویی

خدمات قالیشویی ‌امین اوغلی بسیار سریع و دقیق است. فرش و قالی شما در همان روز تحویل، به طور کامل بررسی می‌شود و برای شستشو آماده می‌گردد. طبق مقررات بین تحویل دهنده و تحویل‌گیرنده، تمام وسایل شما بدون هیچ‌گونه آسیب و پارگی، در زمان تعیین شده تحویل داده خواهند شد. در صورت ایجاد هرگونه آسیب بر روی وسایل شما، مسئولیت آن را به طور کامل بر عهده خواهیم. خدمات قالیشویی ما عبارتند از شستشوی فرش دستبافت، شستشوی فرش ماشینی، ترمیم و رفوگری فرش‌های آسیب دیده، خشکشویی مبلمان در منزل و شستشوی انواع موکت می‌باشد. کلیه خدمات قالیشویی با استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته انجام می‌شود تا به فرش‌های دستبافت و با ارزش شما هیچ آسیبی نرسد.

قالیشویی ممتاز در تهران

قالیشویی با کیفیت

 فرش و قالی با قدمت و ارزشمند شما برای کارکنان ما از اهمیت زیادی برخوردار است لذا از نکات مهم انتخاب قالیشویی این است که از کارکنان باتجربه و ماهر استفاده کند چون هدف و اولویت قالیشویی‌امین اوغلی، خشنودی مشتریان عزیز است. یکی از مزایایی که باعث می‌شود این قالیشویی به نسبت دیگر قالیشویی‌ها متفاوت به نظر برسد چندمنظوره بودن قالیشویی است. قالیشویی ‌امین اوغلی با دارا بودن فضای بزرگ علاوه بر اینکه شستشوی فرش دستبافت و ماشینی را با دقت انجام می‌دهد بلکه خدماتی مانند ترمیم و رفوی فرش همچنین لکه‌برداری از فرش را به نحو احسن انجام می‌دهد.قالیشویی ‌امین اوغلی با بکار‌گیری افراد متخصص، فرش‌های شما را با رعایت اصول بهداشتی و اسلامی شستشو می‌دهند.

قالیشویی ممتاز در تهران

ارتباط با قالیشویی امین اوغلی

 قالیشویی امین اوغلی صرفا در تهران فعالیت دارد و دارای شعبات متعددی در شمال، شرق، غرب و جنوب تهران است. تلفن تماس قالیشویی امین اوغلی شماره ۱۷۴۲ می‌باشد. قالیشویی‌ امین اوغلی شرایط را برای ساکنین تهران فراهم کرده، همچنین علاوه بر مراجعه حضوری، به صورت آنلاین نیز سفارش شستشوی فرش را می‌پذیرد.