مقتدایی: به دنبال شکست پیکان هستیم

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شروع خوبی در رقابت های امسال لیگ برتر داشته است. آنها موفق به شکست مس کرمان شدند و در دیدار دوم برابر هوادار نیز به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کردند. حالا مدافع این تیم معتقد است که آنها می توانند امسال روند بهتری نسبت به دو فصل گذشته داشته باشند.

مجتبی مقتدایی بازیکن نفت درباره کسب 4 امتیاز در دو هفته نخست گفت: خدا را شکر امسال با بازیکنانی که گرفته ایم و نفراتی که از سال قبل داشتیم، تیم خوبی جمع و جور کرده ایم. هماهنگی بین بازیکنان خوب است و حتی برای رسیدن به هماهنگی بیشتر نیز این ظرفیت در بچه ها وجود دارد. سبک بازی بازیکنان نیز دقیقا همانی است که آقای مهاجری می خواهند. با انجام بازی های بیشتر، تیم ما بهتر نیز خواهد شد.

مقتدایی: به دنبال شکست پیکان هستیم

او درباره بازی تهاجمی نفت در لیگ امسال نیز اضافه کرد: اگر بازی اول ما برابر مس کرمان را دیده باشید، ما به خوبی موقعیت خلق کردیم. تیممان روی زمین خوب کار می کند. در بازی با هوادار نیز همینگونه کار کردیم و حتی با یک گل پیش بودیم. تیم حریف چون میزبان بود، برای رسیدن به گل حملات بیشتری را خلق کرد و متأسفانه گل تساوی را دریافت کردیم. امیدوارم بازی با پیکان را برنده شویم و بتوانیم به رتبه های بالاتری برسیم.

وی درباره تغییرات بزرگ در تیم نفت گفت: متأسفانه در سال های قبل شرایط خوب نبود و از همان ابتدا تمریناتمان دیر آغاز شد و تیم دیرتر از سایر رقبا بسته شد. اما امسال جزو نخستین تیم هایی بودیم که کارمان را شروع کردیم. بازیکنان  تیم به همراه آقای مهاجری کار را جدی گرفتیم و همه چیز خوب بود و از همان بازی های ابتدایی توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

مقتدایی درخصوص برنامه نفت برای خط دفاعی گفت: تیم های آقای مهاجری معمولا مالکانه بازی می کنند. ما معمولا گل زیاد می زنیم و این باعث می شود احتمال گل خوردنمان نیز افزایش یابد. کادرفنی حتما برای جلوگیری از گل خوردن تیم برنامه هایی در سر دارند.

وی درباره دیدار هفته بعد برابر خودروسازان نیز اظهار داشت: پیکان تیم خوبی است. خود من قبلا با آقای مجتبی حسینی کار کرده ام. معمولا تیم های ایشان جوان و دونده هستند. باید از همان ابتدا خوب و محکم کار کنیم. آنها را آنالیز کرده ایم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی از این دیدار کسب کنیم.