نقش های معروف «هادی حجازی فر» در سینما+فیلم

هادی حجازی‌فر با « ایستاده در غبار » شمایل بازیگری‌اش شکل گرفت: مردی آرمانگرا، مصمم و با احساسات مشدد که برای هدف مقدسش گاهی از مرزهای تعیین‌شده هم فراتر می‌رود. در « ماجرای نیمروز » و «رد خون» در نقش کمال این پرسوناژ به قوام رسید. در به « وقت شام » نقش شخصیتهای همیشگی حاتمی‌کیا را ایفا کرد.
با وجود تلاشهایش در چند فیلم متفاوت باز هم این تصویر در ذهن مردم پررنگ شد. در «بی‌همه‌چیز» سعی کرد کمی این پرسوناژ را تغییر دهد و در «آتابای» خواست در عرصه‌ی زندگی روزمره احساساتش را پیدا کند.
اما «دوزیست» تصور همه از او را شکست؛ با گریمی متفاوت و بدون ریش همیشگی که جلوه‌ای تازه به قدرت بازیگری حجازی‌فر بخشید. او در این نقش قابلیتهای کمیکش را به همه نشان داد. نقشی سخت که موتور محرک همه‌ی رویدادهای قصه است و در نهایت وری جدی هم پیدا می‌کند.
بازی هادی حجازی‌ فر در فیلم برزو نیک نژاد نشان می‌دهد اگر بازیگران و کارگردانهای سینمای ایران ریسک کنند و کلیشه‌ها را بشکنند، می‌توانند در گیشه و پیش دیدگاه صاحب‌نظران به صورت همزمان بدرخشند و هوایی تازه را وارد سینما کنند.
هادی حجازی فر را در «دوزیست» جواد عزتی ، ستاره پسیانی ، الهام اخوان ، مجید نوروزی و پژمان جمشیدی با هنرمندی مانی حقیقی و سعید پورصمیمی همراهی می‌کنند.
نویسنده و کارگردان : برزو نیک نژاد
تهیه کننده : سعید خانی
سرمایه گذار : دکتر جلال تیموری
پخش : خانه فیلم

 

حجم ویدیو: 2.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48