عکس دیده نشده هانیه توسلی با دخترهای فامیل‌شون

هانیه توسلی بازیگر مشهور سینما که مخاطبان تلویزیون او را با ایفای نقش در سریال وفا و میوه ممنوعه می شناسند، در اینستاگرام خود عکس های زیبایی از دوران کودکیش منتشر نموده است که در ادامه این بخش مشاهده می کنید.

عکس دیده نشده هانیه توسلی با دخترهای فامیل‌شون

هانیه توسلی بازیگر نقش منصوره در سریال زخم کاری که به تازگی در سریال نمایش خانگی «آکتور» ساخته نیما جاویدی ایفای نقش نموده است، دوران کودکی بسیار شادی را گذرانده است چرا که در خانواده پرجمعیتی رشد یافته و چهار خواهر به نام های هما، مهسا، هدیه و طناز دارد. پدرش نقی توسلی(نادر توسلی) سرهنگ سابق ژاندارمری در سال 1378 فوت کرده است.

عکس دیده نشده هانیه توسلی با دخترهای فامیل‌شون

هما خواهر بزرگ هانیه توسلی مترجم، مهسا جراح مغز، هدیه نوازنده و خواهر کوچکش طناز توسلی در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

عکس دیده نشده هانیه توسلی با دخترهای فامیل‌شون

بیوگرافی کوتاه هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر سینما، تلویزیون متولد 14 خرداد 1358 در همدان می باشد. او در پاییز 1379 با سریال «غریبه» وارد قاب تلویزیون شد و سال 1380 با فیلم «شام آخر» تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد و به خاطر بازی در این فیلم تندیس بهترین بازیگر هفتمین جشن خانه سینما را دریافت کرد و برای بازی در فیلم «دهلیز» در سال 1391 سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول را از آن خود نمود.

هانیه توسلی

هانیه توسلی در سریال زخم کاری عکس امیر جدیدی

فیلم های هانیه توسلی

هانیه توسلی در آثاری چون آکتور، زخم کاری، گیسو، غریبه، وفا، میوه ممنوعه،شمس العماره، جهان با من برقص، اثیری، شب های روشن، جایی برای زندگی، دهلیز، سوء تفاهم، زمان می ایستد، کلمبوس، ندارها، عصر روز دهم، ابله، شاهگوش، قلب یخی، بی صدا حلزون، جهان با من برقص، ایده اصلی و... ایفای نقش نموده است. از وضعیت ازدواج و همسر هانیه توسلی اطلاعات دقیقی در دست نیست.