چرا قسمت جدید «شبکه مخفی زنان» پخش نمی‌شود؟

مشکلات سریال « شبکه مخفی زنان » کماکان لاینحل باقی مانده و قسمت بیست ویکم این سریال برای دومین هفته متوالی نیز منتشر نشد تا سریال کماکان وضعیت بلاتکلیفی داشته باشد. اواسط هفته گذشته و پس از منتشر نشدن قسمت جدید در موعد مقرر ، محمد صادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا ، در گفت وگویی توقیف این سریال را تکذیب و اعلام کرد که مشکلی برای ادامه پخش آن وجود ندارد.
با توجه به صحبت‌های این مسول پیش بینی می‌شد که قسمت بیست ویکم با یک هفته تاخیر ، جمعه هفته گذشته یعنی بیست وسوم دی‌ماه منتشر شود، اما این اتفاق در عمل نیفتاد. یکی از روزنامه‌های صبح  دلیل عدم پخش این سریال  را اعلام کرد. طبق خبر منتشر شده در این روزنامه تا قسمت بیستم، سریال به شکل تک قسمتی برای بازبینی به ساترا تحویل داده می‌شده، اما این سازمان به کارگردان و پلتفرم پخش کننده اعلام کرده که دیگر به شکل تک قسمت مجوز نمی‌دهد و آنها می‌بایست کلیه قسمت‌های باقی مانده را برای بازبینی و دریافت پروانه نمایش ارائه کنند.از همین رو پروسه بازبینی و اصلاح قسمت‌ها طولانی شده و همین امر موجب شده تا سریال برای دومین هفته متوالی پخش نشود.

چرا قسمت جدید «شبکه مخفی زنان» پخش نمی‌شود؟


سریال «شبکه مخفی زنان» یک درام کمدی است که بر اساس فیلمنامه‌ای از محمد رحمانیان در 30 قسمت آماده پخش شده است. تاکنون 20 قسمت از این سریال توزیع و 10 قسمت دیگر آن باقی مانده است.
در این سریال سیامک انصاری، لیلا حاتمی، شبنم مقدمی، حمید فرخ نژاد، امیر حسین رستمی، رضا بهبودی، باران کوثری و مهدی هاشمی بازی دارند.