ادعای عجیب کارشناس فوتبال درباره تیم صدرنشین لیگ برتر!

پرونده هفته بیستم  لیگ برتر انگلیس شب گذشته با برتری دو بر صفر آرسنال مقابل تاتنهام بسته شد تا توپچی‌ها یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها امیدوارتر شوند. از سوی دیگر تیم فوتبال منچسترسیتی در دیداری که به میزبانی منچستریونایتد برگزار شد، نتیجه را به هم‌شهری خود واگذار کرد تا علاوه براینکه اختلاف سیتیزن‌ها با تیم صدرنشین یعنی آرسنال به ۸ امتیاز افزایش پیدا کند حالا آن‌ها نفس شیاطین سرخ را هم پشت سر خود احساس کنند.

گری نویل، ستاره اسبق منچستریونایتد که همیشه با صحبت‌های جنجالی خود به عنوان مجری و کارشناس شبکه اسکای اسپورت، سوژه رسانه‌ها و هواداران فوتبال شده حالا پیشبینی جالبی را انجام داده و مدعی شده است که آرسنال، در فصل جاری قهرمان لیگ برتر انگلیس نخواهد شد.

ادعای عجیب کارشناس فوتبال درباره تیم صدرنشین لیگ برتر!

نویل دراین باره اظهار داشت: من ترجیح می‌دهم آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس شود تا این موضوع به فوتبال کشور ما کمک کند. با وجود اینکه می‌دانم، این حرف من ممکن است به مذاق هواداران آرسنال خوش نیاید اما معتقد هستم که آرسنال علاوه براینکه عنوان قهرمانی را به دست نخواهد آورد بلکه پایین‌تر از منچستریونایتد در رتبه سوم قرار خواهد گرفت. همچنین نمی‌توانم تصور کنم که آرسنال بتواند به این روند نتیجه‌گیری مثبت ادامه دهد و معتقد هستم که این پیروزی‌ها به زودی متوقف خواهند شد.