جشن تولد ویژه دختر پریانکا چوپرا! | چالش‌های پدر شدن نیک جوناس

به گفته نیک جوناس ، پریانکا چوپرا مهمانی‌ای ویژه برای یک سالگی دخترشان ترتیب داده است. دختر این زوج 100 روز اول زندگی خود را در بخش مراقب‌های ویژه کودکان گذراند.

 نیک جوناس و پریانکا چوپرا تولدی خاص و ویژه برای یک سالگی دخترشان گرفتند. نیک جوناس در مصاحبه با کلی کلارکسون گفت: «مالتی، دخترمان، زندگی خود را عجیب آغاز کرد. ما احساس کردیم که باید تولد امسال او ویژه و خاص باشد.»

نیک جوناس در این مصاحبه اعلام کرد که تصمیم دارند تا تولد دخترشان را یک هفته زودتر از تولد واقعی او جشن بگیرند. مالتی در 15 ژانویه 2022 به دنیا آمده است.

جشن تولد ویژه دختر پریانکا چوپرا!

مالتی توسط رحم اجاره‌ای به دنیا آمده است. اولین فرزند نیک جوناس و پریانکا چوپرا 12 هفته زودتر از موعود در بیمارستانی در لوس آنجلس به دنیا آمد. مالتی تا زمانی که به سلامتی کامل برسد در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان باقی ماند. او 100 روز پس از تولدش برای اولین بار به همراه مادر-پدرش به خانه رفت.

نیک در این مصاحبه تولد اولین فرزند خود را یک معجزه خواند. «مالتی تک است. او زیباست. بهترین است.»

نیک جوناس خواننده اهل آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمات جدیدی برای سال نو گرفته است؛ گفت که همچنان از تولد دخترش غافلگیر است. او همچنین درباره مسئولیت‌های پدر بودن صحبت می‌کند.

چالش‌های پدر شدن

نیک گفت که هنوز هیچ تصمیم خاصی نگرفته است. جوناس اعتراف کرد که برای سال 2023 اهداف مهمی در ذهن خود دارد، اما هیچ کدام مهمتر از پدر بودن نیست. او توضیح داد که پدر شدن سختی‌ها و چالش‌های زیادی دارد، به همین دلیل اولویت او پدر خوبی بودن برای فرزندش است.

پریانکا 39 ساله مشکب پزشکی برای بچه‌دار شدن نداشت با این حال به دلیل سن بالای او برای بارداری و زایمان؛ این زوج تصمیم گرفتند تا فرزند خود را با کمک رحم اجاره‌ای به دنیا بیاورند. با این حال رحم اجاره‌ای نیز تولد فرزند آن‌ها را راحت‌تر نکرد. مالتی، اولین فرزند این زوج به دلایل پزشکی زودتر از موعود به دنیا آمد و سه ماه تحت مراقبت پزشکی بود.