باید از ابزارهای متوقف کننده برجام استفاده کنیم

منصور حقیقت پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص ابزارهای پیش بینی شده در متن برجام درباره بدعهدی غرب گفت: جمهوری اسلامی ایران با وقوف از خبث طینت همیشگی غرب بر سر میز مذاکره نشست و همه ما به بد عهدی آن ها به خصوص آمریکایی ها واقف بودیم کما اینکه این روزها هم می بینیم مرتب علیه برنامه موشکی بهانه می گیرند و به بهانه حملات سایبری علیه ایران فعالیت می کنند.

 

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس نهم شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:مساله اصلی و مهم در موضوع برجام روند لغو تحریم ها است که همواره این نگرانی وجود داشته است که بدعهدی کنند.

 

حقیقت پور هم چنین تصریح کرد: اگر تاخیروسنگ اندازی غرب درروند رفع تحریم ها  ادامه یابد، باید از ابزارهای بازدارنده و متوقف کننده برجام درمتن برنامه جامع اقدام مشترک استفاده کنیم.

 

وی تاکید کرد:اخیرا آقای صالحی نیز در گزارشی که ارائه می دانند مطرح کردند که روند لغو تحریم های بانکی از جانب غرب در حد انتظار و تعهد شده نیست.

 

 عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: لازم است کمیسیون امنیت مجلس و کمیته نظارت شورای عالی امنیت کشور نشستی داشته باشند و بد عهدی غرب در این زمینه را رصد کنند.