تراکتورسازی در هر دو جام مدعی است

علی ابراهیمیان امروز در تبریز اظهار کرد: تیم تراکتورسازی با درایت قلعه‌نویی در مسیر موفقیت و پیروزی قرار گرفته است و در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر برابر تیم‌های سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و سایپای کرج به پیروزی رسیده و در تهران نیز با پرسپولیس مساوی کرده است.

وی افزود: در آسیا نیز شاهد بودیم که برای نخستین‌بار تراکتورسازی دو پیروزی را کسب کرد و حالا در سه بازی باقیمانده خود در این رقابت‌ها به دنبال کسب امتیازات لازم برای صعود است؛ این تیم ظرفیت و توانایی راهیابی به مرحله بعدی این رقابت‌ها را دارد.

بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی تبریز و آقای گل لیگ آزادگان اضافه کرد: تراکتورسازی امروز در شأن خود بازی می‌کند و از تمام هواداران می‌خواهم که با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) زمینه‌ساز پیروزی تیم برابر پاختاکور ازبکستان شوند.

*ماشین‌سازی می‌تواند صعود کند

ابراهیمیان در تشریح نتایج این تیم خاطرنشان کرد: با حمایت شهرداری تبریز و آمدن رسول خطیبی، تیم ماشین‌سازی در صف مدعیان صعود قرار گرفته است و اگر بتواند این جایگاه را حفظ کند لیگ برتری خواهد شد.

وی در مورد توقف این تیم برابر ایرانجوان بوشهر افزود: ماشین‌سازی فرصت خوبی را برای فاصله گرفتن از تعقیب کنندگانش از دست داد، اما بازی با ایرانجوان به پایان رسیده و به تاریخ پیوسته است و ماشین‌سازی هنوز هم در رده سوم قرار دارد و باید در 6 بازی باقیمانده تلاش کند تا با کسب تمام امتیازات بازی و بدون در نظر گرفتن سایر نتایج به لیگ برتر صعود کند.

این مسئول تاکید کرد: امروز سرنوشت صعود ماشین‌سازی دست خود بازیکنان تیم است و نباید به اگرها و اماها دل سپرد و ماشین‌سازی باید در تمام بازی‌ها برای کسب پیروزی وارد میدان شود.