دستگاه های امنیتی و نظارتی با تمام توان به کارشان ادامه دهند

رحمان اکبری دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در گفتگو با این پایگاه خبری و در خصوص بازداشت برخی از اعضای شورای شهر و معاون شهردار تبریز اظهار داشت: به نظر می رسد در دهه چهارم انقلاب اسلامی این شیوه برخورد با متخلفان حرکتی مبارک می باشد و هرفردی که دچار فساد گردد قطعا با قوه قاهره نظام مواجه می شود.

وی افزود: در نحوه برخورد با  شورا و نهادهای دیگر فرقی با هم ندارند و انتظار می رود تا این روند ابتر نمانده و ادامه داشته باشد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ادامه داد: جنبش دانشجویی کاملا آرمان گرا و عدالت خواه است و خیلی وقت است که بسیج دانشجویی که بالاترین شبکه اجتماعی شمالغرب کشور محسوب می شود  این درخواست را از مسئولین مربوطه داشته تا با متخلفان در هر سطح و مقامی برخورد مکفی اتخاذ گردد و امروز خداوند را شکر می کنیم که در این مقطع نیروهای امنیتی و نظارتی ما وارد عمل شده  و بدون هیچ ملاحظه ای با متخلفان برخورد لازم را انجام می دهند و ما با تمام توانمان از این شیوه عمل حمایت می کنیم.

 

اکبری اظهار داشت: شورای شهر پارلمان شهری است و متاسفانه ما شاهد قوانین مبهم در بودجه و نظارت بر آن هستیم و بایستی با مترقی کردن قوانین دست نهادهای نظارتی را در امر برخورد با متخلفان بازتر بگذاریم.

وی همچنین با انتقاد از ضعف قانون و ثبت نام بی حد و مرز در انتخابات شورای شهر و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با چه معیارهایی این تعداد از مردم به خود اجازه کاندیداتوری می دهند؟ آیا شرایط لازم برای نماینده مردم بودن را دارند؟

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همچنین از مردم خواست تا در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و سال آینده شورای شهر به عکس و تصاویر افراد رای ندهند چراکه قیافه فرد قرار نیست برای شهر مفید باشد بلکه آنچه که به نفع مردم خواهد بود در مغز افراد و تجربه آنان قرار دارد.