دستگیری مامور قلابی آب و برق در مرند

به نقل از پیام مرند، سرهنگ علی طاحونی در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی تحت عنوان مامور آب و برق اقدام به سرقت میکند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ طاحونی افزود: سارق تحت عنوان مامور کنتور نویس آب و برق با ورود به منازل شهروندان نسبت به سرقت طلاجات و جواهرات بانوان سالخورده با تهدید و زور اقدام نموده و متواری شده و خود را از دید مامورین مخفی مینمود است با تلاش ماموران آگاهی، متهم را که قبلا نیز دارای سابقه سرقت به عنف توام با خشونت بوده شناسایی و دستگیر میکنند.

وی تصریح کرد: در بازجویی های به عمل آمده متهم به هفت فقره سرقت طلا و جواهرات شهروندان که ارزش ریالی آنها ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده اعتراف و پس از تشکیل پرونده با دستور قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند به شهروندان توصیه کرد: افرادی که بعنوان مامور کنتور آب، برق و گاز به منازل مراجعه میکنند در صورت نداشتن لباس فرم اداره مربوطه و کارت شناسایی معتبر از ورود آنها به منازل برای ثبت کنتور جلوگیری نمایند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع و هرگونه پیشنهاد و انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.