هر خانه روستائی توانائی تبدیل شدن به کارگاه تولیدی را دارد

سید حمزه امینی در گفتگو با پیک هشترود، با اشاره به محروم بودن منطقه هشترود و چاراویماق گفت: منطقه هشترود و چاراویماق به کمک دولتمردان نیاز مبرم دارد زیرا افراد منطقه مستحق کمک دولت می‌باشند و دولتی می‌تواند با اختصاص دادن وام های کم بهره به مناطق هشترود و چاراویماق ایجاد اشتغال کند و اقتصاد مقاومتی را اجرائی نماید.

 

 

وی اظهار داشت: اگر ذره ای به روستاهای هشترود و چاراویماق توجه شود هر خانه روستائی میتواند به یک کارگاه تولیدی تبدیل شود.

 

 

سید حمزه امینی افزود: دولت تدبیر و امید خدمات شایانی را در کشور انجام داده و هر منطقه از کشور از این خدمات بهره مند شده اند اما مردم هشترود و چاراویماق نیازمند توجه بیشتر هستند.

 

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با گلایه از بانک‌ها تصریح کرد: متاسفانه اکثر بانک ها در پرداخت وام مردم را اذیت می‌کنند و از متقاضیان وام درخواست چند نفر ضامن کارمند را دارند که این امر مردم را با مشکل مواجه می‌کند پس بنابراین می‌طلبد که بانک‌ها از سخت گیری بی مورد جلوگیری کنند.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از دولت خواست، با اختصاص دادن وام های بلا عوض و کم بهره سیل زدگان هشترودی را یاری رسان باشند زیرا سیل تمام دارایی افراد روستائی اعم از کشاورز، دامدار و افراد عادی را با خودش برده است.