تیم والیبال شهرداری ارومیه اولین پیروزی خود را در لیگ برتر به دست آورد

از ارومیه عصر امروز رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر والیبال کشور جام شهدای منا در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته تیم والیبال شهرداری ارومیه میزبان تیم جوان کاله آمل مازندران بود.

در این دیدار که تیم شهرداری ارومیه به دلیل محرومیت کمیته انضباطی تماشاگران دو آتیشه خود را در اختیار نداشت به مصاف تیم بهروز عطایی رفت.

در ست اول این دیدار بدون تماشاگر تیم شهرداری ارومیه از همان ابتدا از تیم والیبال جوان کاله آمل پیش افتاد و تا پایان نیز این برتری را حفظ کرد و در نهایت توانست با نتیجه 25 بر 16 پیروز ست شود.

با آغاز ست دوم تیم والیبال شهرداری ارومیه از بی تجربگی تیم والیبال کاله آمل استفاده کرد و و امتیازات این ست را یکی پس از پیگیری کسب کرد و اختلاف خود را بیشتر کرد تا توانست با نتیجه 25 بر 17 پیروز ست دوم شود و تنها برای کسب اولین پیروزی در لیگ برتر والیبال سال 95 یک ست احتیاج داشته باشد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه همچون دو ست گذشته در ست سوم نیز مقابل تیم والیبال کاله آمل از همان ابتدا برتر بود و در پایان این ست نیز با نتیجه 25 بر 16 پیروز شود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که امسال برای تشکیل تیم هزینه میلیاردی کرده است توانست تیم کاله آمل متشکل از جوانان والیبالیست را سه بر صفر شکست دهد و به اولین پیروزی خود را به دست آورد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در چهارمین دیدار خود چهارشنبه 12 آبانماه به مصاف تیم اردکان یزد خواهد رفت.

یکی از روزهای بد ورزشی کاله آمل من رقم خورد

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازی سختی را در ارومیه پیش‌بینی می‌کردیم و هر دو تیم بازی اول خود رو با باخت شروع کرده بودند.

بهروز عطایی اظهار داشت: در ست اول بازیکنان ما خوب شروع کردند اما در ادامه چون بازیکنان ما جوان و بی‌تجربه بودند تیم شهرداری بر تیم ما راحت تر غلبه کرد.

وی گفت: ما ترجیح می‌دادیم تماشاگران ارومیه حضور داشتند چرا که بازیکنان ما آماده حضور در رقابت‌های جهانی می‌شوند که با حضور تماشاگران فشار بر آنها وارد می‌شد و بهتر کیفیت کار مشخص می‌شد.

عطایی افزود: امروز یکی از روزهای بد ورزشی من رقم خورد چرا که عدم حضور تماشاگران ارومیه به عنوان سرمایه اصلی والیبال بسیار بد و امیدوارم در هیچ جای کشور چنین چیزی را نبینیم.

سرمربی تیم والیبال کاله تصریح کرد: تیم کاله که متشکل از بازیکنان ملی پوش جوانان است با توجه حضور آنها در لیگ بزرگسالان تجربه اندوزی را انجام می‌دهند.

عطایی خاطرنشان کرد: تیم ارومیه بازیکنان ملی پوش زیادی در اختیار دارد و به راحتی می توانند در شرایط سخت فشار را تحمل کنند ولی تیم‌هایی که از بازیکنان جوانان استفاده می‌کنند کمی این شرایط متفاوت است چرا که هنوز آنها به چنین شرایط عادت ندارند.

 

تیم شهرداری ارومیه بدون هواداران تیم کاملی نبود

 

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: همانطوری که بارها گفته‌ام لیگ از این بازی برای ما شروع شد چرا که تیم منسجمی نداشتیم و پیش‌بینی می‌کنیم از بازی‌های برگشت تیمی متفاوت خواهید دید.

یوبومیر تراویسا افزود: ما روی سیستم خیلی کار کردیم اما هنوز در تیم جا نیفتاده است و هنوز نتوانستیم به صورت عالی بازی کنیم.

وی با بیان اینکه برای اولین دریافتمان خوب بود، ادامه داد: ما در توپ‌های برگشتی ایراد داشتیم و سعی می‌کنیم که این موارد را هم حل کنیم.

تراویسا در خصوص اینکه چرا به بازیکنان ذخیره بازی نمی‌دهد، تصریح کرد: بازیکنان 6 نفر دوم تیم ما باید بیشتر تمرین کنند و به شرایطی برسند که تیم اصلی را تحت فشار قرار دهند.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه اذعان داشت: ما به تماشاگران احتیاج داریم و برای من خیلی مهم است که هواداران فقط تیم ما را تشویق کنند و به تیم حریف و داور کاری نداشته باشند و همچنین پرتاب اشیا باعث چنین مواردی می‌شود و اگر چنین کارهایی انجام ندهند می‌توانند.

وی ادامه داد: فدراسیون نسبت به این بی‌احترامی‌ها حساس است پس نباید تماشاگران ارومیه چنین کاری انجام دهند چرا که هواداران و تیم با هم می‌برند و با هم می‌بازند و امروز ما نصف تیم بودیم چرا که تماشاگرانمان را در اختیار نداشتیم امیدوارم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.

تراویسا در پاسخ به این که دریافت میرزاجانپور و داودی امروز با مشکلاتی روبرو بود، گفت: ما هر روز تمرینات دریافت و سرویس کار می‌کنیم و صبح و بعد از ظهر در این خصوص تمرینات ویژه‌ای داریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: همه تیم‌های لیگ به نظر ما قوی هستند و ما با تمام قدرت جهت برد در بازی‌ها به زمین می‌رویم و پیروزی تنها کار بازیکنان ما است و تیم ما هنوز نمی‌تواند از توان کامل خود استفاده کند و سعی داریم این توان خود را به حداکثر برسانیم.