شیوه نامه اجرایی بیست‌ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری

بیست و یکمین پرسش مهر مطرح‌شده با عنوان "فرزندانم، برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به اعضای خانواده خود، همکلاسی‌ها، مدرسه و دوستان یاری و کمک کنید؟" از طرف رئیس‌جمهور مطرح شد.

در راستای تأکید بر استمرار اجرای پرسش مهر باهدف ارتقای سطح آگاهی ، پرورش روحیه مشارکت‌جویی و پرسشگری ، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه اعتمادبه‌نفس و خودباوری که در سطح دانش آموزان سراسر کشور و مدارس ایرانی خارج از کشور و فرهنگیان و کارکنان آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود، بر همین اساس شیوه‌نامه اجرایی بیست‌ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری به ادارات کل استان ابلاغ شد.

بر اساس این شیوه‌نامه، عناوین و رشته‌های این فراخوان درزمینه‌های فرهنگی (رسانه و فضای مجازی، ادبی) و هنری (تجسمی، نمایشی - فیلم کوتاه و آوایی) می‌باشد و تمام دانش آموزان دختر و پسر در همه دوره‌های تحصیلی به‌جز دوره اول ابتدایی و معلمان کلیه دوره‌های تحصیلی شاغل در آموزش‌وپرورش ، همکاران فرهنگی و معلمان مدارس غیردولتی که در سال جاری شاغل هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

شایان‌ذکر است دانش آموزان و فرهنگیان می‌توانند با ثبت‌نام و ارسال اثر از طریق سامانه در قالب رشته‌ها و گرایش‌های مختلف این جشنواره با خلق آثار فرهنگی و هنری تا 30 آذر 99 به سؤال رئیس‌جمهور پاسخ دهند. کنگره ملی بیست‌ویکمین پرسش مهر در تیرماه 1400 برگزار خواهد شد.