اهدای ۱۰ هزار شاخه گل و ۱۰ هزار ماسک بین شهروندان به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

صبح امروز (یکشنبه ۲۷ مهرماه) به مناسبت آغاز هفته‌ ناجا ۱۰ هزار شاخه گل توسط مسئولان و فرماندهان ناجا در مراکز اصلی شهر تهران بین شهروندان اهدا شد، گفتنی است در همین مراسم ۱۰ هزار ماسک نیز بین مردم اهدا شد تا حرکتی برای تشویق بیشتر شهروندان به استفاده از ماسک و شیوه نامه‌های بهداشتی باشد.

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در حاشیه این مراسم در میدان ولیعصر (عج) با عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی و شروع ماه ربیع الاول گفت: هفته‌ نیروی انتظامی فرصتی است که هم بتوانیم عملکرد و خدمات یک ساله خود را بگوییم و همین اینکه برنامه‌های خود برای ایجاد امنیت و آسایش در جامعه را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در این برنامه همکاران عزیز ما و خادمان مردم با اهدای ۱۰ هزار شاخه گل و ۱۰ هزار ماسک شروع هفته نیروی انتظامی و شروع ماه ربیع الاول را به مردم تبریک گفتند.

سردار رحیمی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت آن‌ها است، تصریح کرد: امسال هفته ناجا و شروع سال کاری ما با ویروس کرونا همزمان شده و خادم ۹۹ درصد مردم عزیز کشور هستیم که در راستای قانون زندگی می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: بحث همکاری پلیس با مدافعان سلامت و کسانی که در این راه زحمت می‌کشند امسال جلوه و ظهور بیشتری خواهد داشت تا هم خدا قوت به عزیزان سلامت بگوییم و از مردم درخواست کنیم تا موارد و ضوابط بهداشتی را رعایت کنند تا این بلا از سر مردم ما و همه‌ مردم دنیا کم شود.