درخشندگی پوست را با این روغن تضمین کنید
مجله آلمانی "Freunden" در گزارشی اعلام که روغن هسته انگور فواید بسیاری برای پوست دارد؛ به گونه‌ای که با  پیری پوست  مقابله و به واسطه مواد مغذی که دارد آن را تقویت می کند و مانع از بروز جوش بر روی پوست می‌شود.

روغن هسته انگور حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی است که رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. این رادیکال‌های آزاد و مولکول‌های مضر باعث آسیب سلول و پیری پوست می‌شوند.

با این حال، محصولات مراقبتی سرشار از آنتی اکسیدان یک لایه محافظتی طبیعی برای پوست ایجاد می‌کنند و روغن هسته انگور که حاوی این مواد است باعث تقویت فرآیند بازسازی سلول‌ها شده و تاثیر بسزایی روی لایه‌های بالایی پوست دارد.
 

راز صافی پوست شما در روغن هسته انگور

 
فواید روغن هسته انگور برای پوست
این مجله آلمانی اضافه کرد که روغن هسته انگور برای افزایش لطافت و درخشندگی پوست بسیار مفید است؛ زیرا حاوی اسید لینولئیک است که به عنوان اسید چرب اشباع نشده یا اسید‌های امگا ۶ در نظر گرفته می‌شود وبه خاطر خاصیت مرطوب کنندگی قوی خود، پوست را روشن و لطیف می‌کند.

روغن هسته انگور همچنین حاوی درصد بالایی از مواد مغذی برای پوست، به ویژه ویتامین E با خاصیت آنتی اکسیدانی و همچنین ویتامین‌های A، B و K است. علاوه بر این، یک روغن بسیار سبک است که منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و به سرعت جذب می‌شود.