اقدامات معاونت زنان ریاست جمهوری در حمایت از زنان معتاد متجاهر

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره اقدامات معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حوزه  زنان معتاد متجاهر، اظهار کرد: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری وظیفه اقدامات اجرایی در حوزه زنان معتاد متجاهر را برعهده ندارد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: مسئولیت اجرایی در حوزه زنان معتاد متجاهر بر عهده سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

وی درباره اقدامات این معاونت در حوزه زنان و خانواده ، گفت: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در ارتباط با تحکیم خانواده، تقویت روابط داخل خانواده، افزایش گفت‌‎وگوی بین نسلی میان اعضای خانواده برای برقراری ارتباط مناسب با جوانان و ارتقای سطح تاب آوری اجتماعی با دستگاه‌های مختلف همکاری می‌کند.

ابتکار با بیان اینکه امیدواریم مجموعه اقدامات معاونت زنان در زمینه تحکیم خانواده بتواند در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد زنان تأثیر گذار باشد، افزود: در این میان افزایش اعتماد به نفس و امید در زنان حائز اهمیت است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که این معاونت از زنان معتاد متجاهر چه حمایت‌هایی می‌کند؟، گفت: معاونت زنان به صورت خاص از زنان معتاد متجاهر حمایت نمی‌کند.