واکشن تعزیرات به افزایش قیمت مواد شوینده

ناصر مدیحی طامه رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران  با بیان اینکه برخلاف توصیه‌ها کنترل و عدم افزایش قیمت‌ها صورت نگرفته  است، گفت: در مواد شوینده ما شاهد افزایش بالایی هستیم که این افزایش قیمت تا ۴۰ درصد نیز بوده است. این افزایش اقدامی است که بدون توجه به توصیه‌ها و با تصویب سازمان مصرف کنندگان و تولید کنندگان انجام شده است.

 وی با اشاره به قیمت انواع میوه با توجه فرا رسیدن شب یلدا گفت:شعبه سیار تعزیرات حکومتی در میدان میوه و تره بار حضور فعال دارد که این نظارت به صورت دقیق انجام می‌شود تا میوه‌ها با قیمتی بیشتر از قیمت مصوب به فروش نرسند، همچنین نظارت بر خرده فروشی‌ها نیز توسط گشت‌های تعزیرات حکومتی به صورت مداوم انجام می‌شود و با افراد متخلف نیز برخورد‌ها صورت می‌گیرد، همچنین مردم نیز می‌توانند هرگونه تخلف را از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران تصریح کرد: افزایش یکباره و ناگهانی قیمت‌ها علاوه بر شوینده‌ها شامل لاستیک خودرو و روغن موتور خودرو نیز می‌شود.

مدیحی درباره پاک کردن قیمت‌ها توسط برخی از فروشندگان و اصناف بیان کرد: متاسفانه به دلیل اینکه برخی کالا‌ها مثل مواد شوینده تغییر قیمت داشته اند و عده‌ای از کسبه اقدام به پاک کردن قیمت‌ها و فروش آن‌ها به قیمت جدید می‌کنند، این کار تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده حتما با این افراد برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت، همچنین مردم می‌توانند این تخلف را به تعزیرات حکومتی تهران اطلاع دهند. ملاک برای گشت تعزیرات قیمت درج شده بر روی کالا است.