برگزاری مراسم تجلیل از فرزندان ایثارگران رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور بدون استفاده از سهمیه

سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید وایثارگران در مراسم تجلیل از فرزندان ایثارگران رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری بدون استفاده از سهمیه، گفت: جایگاه علم در آموزه‌های دینی و تربیتی ما موضوع ارزش گذاری علم و تربیت بسیار مورد توجه است.

وی ادامه داد: علم در آموزه‌ها نه مرز جنسیتی و نه محدودیت سنی و زمانی دارد، پیامبر نیز فرمودند برای فرا گرفتن علم مرز جنسیتی، زمانی، سنی و جغرافیایی وجود ندارد.
اوحدی افزود:در آموزه‌های اجتماعی نیز این موضوع را داریم و ضرب المثل «توانا بود هرکه دانا بود» از این آموزه‌ها است، اما به دنبال هر علمی نیستیم و علمی که ضد ارزش‌های انسانی باشد را نمی‌خواهیم. ما در رتبه‌های دو رقمی و سه رقمی امسال ۱.۲۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتیم و ۸۰۰ نخبه دارای مقام علمی و اختراع را داریم.
اوحدی خطاب به فرزندان نخبه ایثارگران بیان کرد: آن روزها  پدران شما از مرز‌ها دفاع کردند و امروز این افتخار بزرگ نصیب شما عزیزان شده که با علم خود از این کشور دفاع کنید.

وی گفت:آنقدر نبوغ در این جامعه وجود دارد که از حق سهیمه خود حتی استفاده هم نمی‌کنند و با تلاش‌هایی که انجام می‌شود امیدواریم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم از این عزیزان حمایت خوب و کافی را داشته باشیم.