پیک چهارم بیماری در حال شکل گیری است

ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: حدود یکسال از آمدن کرونا ویروس می‌گذرد و این ویروس تا به امروز خسارات مالی و جانی فراوانی برای جامعه داشته است.

وی ادامه داد: این ویروس در حال گسترش است و پیک چهارم در حال شکل گیری است، ترس ما از جهش ایرانی ویروس است. در این راستا لازم است شهرداری به رعایت پروتکل‌ها تاکید کند و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و خود داری از خوردن و آشامیدن در جلسات را اجباری کند  و جلسات به صورت مجازی برگزار شود.

وی تاکید کرد: البته شهروندان تهرانی در مقایسه با  پایتخت‌های جهان خودشان را بسیار با فرهنگ نشان دادند زیرا استفاده از ماسک به صورت همگانی استفاده شد. اما همچنان از شهروندان می خواهیم برای حفظ سلامت خود پروتکل‌ها را رعایت کنند.

خداکرمی اضافه کرد: بنده از ستادملی مقابله با کرونا می‌خواهم که برای تدوین پروتکل ویژه اصناف، از اتحادیه صنفی مربوطه کمک بگیرد تا تحریم به صنوف آسیب کمتری بزند و بخشی از بودجه این ویروس هم در اختیار شهرداری و اتحادیه مربوطه قرار بگیرد تا خسارات ناشی از شیوع کرونا را جبران کنند.

عضو شورای شهر در پایان گفت: خوشبختانه وزارت بهداشت هوشمندانه عمل کرده و امیدواریم نسبت به ورود کافی واکسن اقدام به عمل بیاید تا شاهد ابتلای شهروندان به این ویروس نباشیم.