لزوم اجرای سریع سند تحول در سطح استان تهران

 ستاد راهبری سند تحول قضائی موضوع اولین نشست رسمی دستگاه قضائی پایتخت بود که با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار شد.

محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران در ابتدای این نشست ویدئوکنفرانسی با تبریک سال نو از تمامی کارکنان استان تهران برای عملکرد دادگستری در سال ۱۳۹۹، تقدیر کرد و گفت: در رفع اطاله دادرسی و ساماندهی جمعیت کیفری زندان‌ها اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

رئیس ستاد راهبری سند تحول قضائی در دادگستری استان تهران با اشاره به اینکه سند تحول یک راهبرد است و منجر به توانمندسازی و پویایی بیشتر مجموعه می‌شود، گفت: سند تحول باید در تمام عرصه‌ها بروز و ظهور داشته باشد و رؤسا و دبیران کمیته‌ها این سند را از نوشته و متن به عملیات و اجرا برسانند.

وی افزود: باید در اجرای سند تحول اقدام‌های مؤثر و مثبتی داشته باشیم و انتظار داریم هر چه سریع‌تر اجرای سند تحول را در عمل در سطح استان تهران شاهد باشیم.

حشمتی با تاکید بر فعال سازی ظرفیت‌های پنهان، گفت: سند تحول در همه زمینه‌ها باید ظهور و بروز عینی پیدا کند.

وی از رؤسای کمیته‌ها و دبیران و مسئولان برنامه‌های عملیاتی سند تحول در استان تهران خواست تا آن را به صورت جدی پیگیری کنند و با انجام هر برنامه به سراغ برنامه بعدی بروند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه با اجرای سند تحول بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد، گفت: در اجرای سند تحول باید فرمایش مقام معظم رهبری را در شعار امسال که پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها در امر تولید است را سرلوحه کار خود قرار دهیم.