از ظرفیت شهرداری به خوبی جهت پیشگیری و مقابله با کرونا استفاده نشد

 ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره برنامه‌های جدید شورای ششم طی هفته آینده اظهار داشت: جلسه هم‌اندیشی ویژه شنبه هفته آینده میان اعضای شورای شهر برگزار می‌شود و مباحث مختلفی در این جلسه مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد و اعضا نظراتشان را مطرح می‌کنند.

وی درباره اینکه آیا در جلسه هم‌اندیشی، مبحث  کرونا  به صورت ویژه مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت یا خیر،‌گفت:‌ احتمالا این مسئله نیز یکی از موضوعات خواهد بود. باید توجه داشت که از ظرفیت شهرداری برای پیشگیری و مقابله با کرونا به خوبی استفاده نشده است. از طرفی شهرداری نیز اماکن زیادی را جهت انجام واکسیناسیون کرونا دارد که در این راستا می‌توان از آنها بهره‌مند شد. 

وی درباره اینکه آیا بودجه ویژه‌ای جهت مقابله با کرونا در شهرداری تهران درنظر گرفته خواهد شد یا خیر، گفت: باید بودجه سال 1400 را بررسی کنیم و اگر احساس شود که نیاز به بودجه‌ای جدید است، شورا می‌تواند مجوز لازم را بدهد که اقدامات ضروری در اسرع وقت صورت گیرد. 

وی با اشاره به اینکه وضعیت تهران به لحاظ کرونا بحرانی و و از وضعیت قرمز هم عبور کرده است، گفت: باید بتوانیم هر چه بیشتر از ظرفیت شهرداری جهت مقابله با ویروس کرونا استفاده کنیم.